Tüüp: Tavaline aare Maakond / linn: Lääne-Virumaa Raskusaste: peidukoht 1.5, maastik 4.0 Suurus: mikro Aarde asukohainfo nägemiseks logi sisse! |
Kirjeldus:
Aarde on peitnud geopeitur 6ie91, kes kajastab enda tegemisi geocaching.com lehel. Antud aarde peitja ei mängi ise geopeitus.ee lehel ning aarde info ei pruugi seetõttu 100% täpne olla. Vaata kindlasti infot ka geocaching.com lehel, samuti saab aarde omanikuga sealtkaudu ühendust! Kui märkad erinevusi geopeitus.ee ja geocaching.com lehtede vahel, siis anna sellest palun teada geopeitus.ee lehel "Kiri administraatorile" (lehe vasakul pool või allservas) kaudu.
Kohe tuleb tee, kus on vaja kontrolli rataste üle.
Kurvidega tee kulgeb läbi Varangu küla, kus võib näha jõe peal treenivaid süstasportlasi ja seejärel vana rüütlimõisa lagunevaid hooneid. Sõites olge ettevaatlikud ja pikemaks uurimiseks parkige turvaliselt!
Vihje: pole
Lingid: pole
Aarde sildid:
ronimine (1), lumega_leitav (1), drive-in (1)(täpsemalt)
Geocaching.com kood: GC924Z8
Logiteadete statistika:
63 (98,4%)
1
2
0
0
0
0
Kokku: 66
Sai põllul vähe kraabitud aga ei midagi. Siis vähe logide lugemist ja hopsti olidki nimed kirjas. Aitäh.
Ma ei tea, miks ma arvasin, et aare asub siit veidi enam kui kilomeetri jagu kagu suunas. Ehk on asi selles, et vähemalt Maaameti kaardi järgi on koordinaadid u 24m jagu mööda ja selle peale tegi mu aju asja palju keerulisemas, kui see olema pidi. Igatahes veendumus oli tugev ja peaaegu olekski nulli asemel teise kohta läinud. Kui õnnes terve mõistus sai võitu ja tulin enne nulli uurima. Autost välja astudes oli tugevas tuules lausa kuulda, kus aare end peidab. Nii et tuli ainult abivahend lahti pakkida ja asi ära vormistada. Ning isegi kontroll rataste üle jäi alles. Aitäh peitmast!
Teadsime et meie seda kätte ei saa, aga kuna tee viis täpselt mööda siis pidasime ikkagi kinni. No ja kus häda kõige suurem, seal abi kõige lähem - saabus kohalik metsamees uudistama, et mis me siin taidleme imelikus kohas. Ajasime pikalt ja sõbralikult juttu ja siis õnnestus ka aare ära logida Ühisel jõul ja nõul. Puhas vedamine ja küll on tore kui ka võõrad inimesed on nii abivalmid.
Esimesel korral lahkusime nimesid kirja saamata. Sel korral võtsime tõsiselt ette ja sai logitud :)
Mul ikka kontroll nende rataste üle säilis päris ilusti ja aare sai ka kenasti logitud. Kusjuures sel ajal kui ma etendust andsin, oli pealtvaatajaskond kuhugi kadunud. Nii kui abika pagassi peitu sain, vuras kohe hea mitu autot mööda. Seekord siis niimoodi. Natuke edasi sõites tundus küll, et keegi on oma rataste üle kontrolli kaotanud ja kusjuures mitte ainult rataste vaid kogu auto oli kuhugi kummalisse kohta pargitud. Kaugus oli kahjuks nii suur, et ei saanudki aru, mille otsas ta poosetas. Selle aarde juurest ära sõites jäi tee ääres veel üks kummaline seik silma. Keegi pakkus korstent müüa :O Äkki keegi teab kedagi, kes ära ostaks. Täitsa lõbus hakkas kohe. Aga peitjale aarde eest tänud
Aare oli liiga kauaks logimata jäänud. Võtsime ennast kokku ja sõitsime abikaga kohale. Logitud, täname!
Siin oli vaja rohkem käte ja keha üle saavautada kontroll. Muidu poleks seda topsi kätte saanud. Mööda sõitvad mugud vaatasid meid küll väga kahtulustavalt, et mida maradööritsemine see siin käib. Tänud aarde eest.
Mina kontrollisin rattaid, Janar tõi topsi ära. Tänan.
Ega ju kodust välja minnes ei hakka vaatama, et mingid aarded liiklusmärgi sisse peidetud on, nagu mujale poleks kohta. Nägid kõik, et vandaalitsesin, kes muidugi tahtsid. Aare logitud!
Rattad hoidsime kontrolli all. Kedagi teist peale meie piirkonnas ei paistnud olevat ja saime rahulikult abivahendiga toimetatud. Tänud peitjale!
Peale tööpäeva ja -nädalat suundusin mere poole. On kohti kus tahaks käia iga aasta vähemalt korra. Selle tee ja kurviga on tõenäoliselt igavesti meeles kui äkki see tuli ning kui kiiresti isa mosse roolis reageeris. Kiirus oli hea ja kurvi läbis IZ koos terve perega peaaegu 2 ratta peal kenasti. HIljem on juba enamvähem teada kus see asub ja proovida pole rohkem tahtnud. Veidi varem oli keegi küll kenasti subaruga põõsast proovinud. Üsna värskelt. Found it: 15.Jul.2022 16:20Take control over your wheels! Eelnevatest logidest aimasin mis abivahendit vaja läheb. Õnneks ei olnud seal eurokraavi ja piisas ka suuurest masinast. Et nagu drive-in kohe :) Tänan!
Päike hakkas loojuma ja oligi aeg pikk geopäev siin lõpetada. Rattad olid kontrolli all olnud kogu päeva ja ega siingi muud polnud, kui abikas välja ja nimed kirja. Aitäh!
Lahe tee, aga Vallatu tee on parem. :) Kasutasime abivahendit ja logisime.
Võtsime autost sobiva abivahendi ja panime logi kirja. Tänud aarde eest!
Harjutamine teeb meistriks.
Jäin seisma täpselt õiges kohas. Võtsin täpselt õige abivahendi autost välja, kasutasin seda sihtotstarbeliselt ning aardesse nime jätmine ei valmistanud mingeid probleeme. Aitäh!
Sõitsime turvaliselt, peatusime turvaliselt, logisime vist ka turvaliselt. Aitäh.
Väike tiir koertega heinamaal, abivahend välja ja kiire logi. Neli-viis autot ikka segasid otsinguid. Tänud!
Käisin eelmine päev kohta üle vaatamas ja täna tõin noored kohale. Ikka selleks, et näidata põnevat mängu! Väikse koostöö abiga sai logi tehtud.
Mina haarasin oma kaherattalise üle kontrolli. Algul oli plaan küll Rakvere või Kunda aardeid avastama minna, aga võtsin oma veloga hoopis kurvilised külavaheteed ette. Ustav velo sai ühtlasi mu abivahendiks aarde kätte saamisel. Tänud!
Sellisel teel tuleb igal juhul rattad kontrolli all hoida. Vedas, et logimise ajal oli täielik vaikus, aga enne kui autosse tagasi jõudsin pani mingi lennuk mööda. Maastik jah pigem 3,0 kanti. Aitäh!
Ralli käis - kohalikud sõitsid ikka suvalistel külalistel (meil) hinge ehmatusest kurku.
Siiski leidsime vaba hetke, et aare kätte saada ja ära logida. Aitäh.
Nulli saabusin nii, et pidin veidi enne nulli jõudmist rataste üle kontrolli haarama. Kohapeal vaatasin, kus totsik ennast peidab ja otsustasin abivahendit kasutada. Nii kui abivahendi taas autosse sain tõstetud ja autosse istutud, sõitsid paar autot mööda. Enne seda oli õnneks vaikus. Tänud!
Kõik neli vedavat ratast tegid minuga meeldivalt ja alluvalt koostööd. Ju siis ei pingutanud üle. Nagu mäel lumelauaga - kui keegi rõõmustab, et ta kordagi ei kukkunud, siis järelikult ei õppinud ka midagi uut ega pannud end proovile. Autoga muidugi on natukene teine asi - iga päev ja avalikel teedel ei peagi üle pingutama.
Kasutasin neljarattalist ka aarde kättesaamiseks ja tagasi panekuks. Kättesaamiseks tuli lausa katusele ronida, tagasi sai pandud ratta pealt. Aare korras nagu rattadki kontrolli all. Aitäh Õiele kena talitee eest!
Aarde poole sõites sattusime hoopis sõitma kõige sirgemat teed, et rataste üle kontrolli polnud vaja suurt haarata. Tuli proovida vaid lumehangede vahel püsida. Lagendikul oli külm ja tuiskas. Ei hakanud pätitegemisega jamama ja pagasnikust sai haaratud abivahend, et kiire leid sooritada. Aitäh aarde eest!
Nii-nii vähe jäi puudu, et Kaupo oleks saanud öelda, et vahet pole, kas 1.0 või 4.0, teeb sama välja, a kahjuks ei õnnestunud. Ei õnnestunud ka see, kui mind mõni meeter pikemaks teha, sest ei jaksanud topsi välja kangutada. Seejärel haaras poiss kontroll enda kätte ja tõi topsi alla. Aarde avaldumise järel puhtalt nime põhjal järeldades arvasin, et äkki on sihuke kalju ja kuristik, aga nüüd selgus, et ei midagi sellist.
Tükk aega ei saanud pealkirjast aru, täitsa normaalne koht on. Kui aga endal jäi mõni cm ulatust puudu, Liisi tõstmine ei aidanud ega ka kukile võtmine, siis jagasin matsu ära. Tuleb haarata rataste üle kontroll ning keerata auto märgi kõrvale, nii saab aarde kätte.
Rataste üle oli kontrolli tõesti vaja. Kuna haardetegur oli nullilähedane, siis tuli hoolega kontrollida ja korrigeerida, aga kohale me jõudsime. Parkisin georondi sobivasse kohta ja vormistasin asja ära. Aitäh peitjale.
See oli jõululaupäeva esimene aare. Oi kui libe oli. Püsisime teel. Nimed saime küll kiiresti kirja :) Aitäh peitjale!
Nagu ütleb sõiduõpetaja, kiirustada tuleb aeglaselt. Autojuhi suurim üllatus on see, kui kuljetajast saab matkustaja. Kui selline asi juhtub, kuskil midagi valesti tehtud.
Sama võib juhtuda nende juhtidega, kes selle aarde logijaid liiga pikalt vaatama jäävad. Ime, et mõni veel kaela kahekorra ei ole käänanud.
Tegelikult on autosõidu või üldse erinevate liiklusvahenditega liikumise puhul see hea nipp või soovitus, et alati tasub sõiduvahendi üle kontrolli omada. Muidu läheb nii nagu uudisnupukestest lugeda võib, et õnnetus juhtus libeda tee, madala päikese, järsu kurvi, liiga väikese pikivahe, liiga suure kiiruse, alkoholi vms süül. Aga see, et seal võrrandis kuskil on ka juht, kes seda olukorda ja seda sõiduvahendit kontrollima peaks, ei ole kuskil mainitud. Ohtlik on see lugu kui juht ei kontrolli sõidukit, vaid muud asjaolud valitsevad juhi üle.
Meie liikusime turvaliselt ja saimegi nimed kirja. Aitäh.
Ma olin selle aarde kohta vahetult enne starti kuulnud just Piia värvikaid otsimismuljeid ning kohale jõudes ja peidukat vahetult nähes hakkas film ikka korralikult silme ees jooksma :D. Meil läks kõvasti värvivaesemalt aga noh, eks meil oli teine programm ka omale pikkuse kasvatamiseks :D. Aitäh kiirskoorika eest, kogu vormistusele ei kulunud vist minutitki :).
Üks kummalisema kirjelduse ja peidukohaga aardeid, mida viimsel ajal otsitud. Esimesel korral sõitsime tegelikult aardest mööda. Oli kiiremaid asjatoimetusi. Ja ei saanud pihta ka miks keset tühja välja on korraga ekraanil aardekirst. Et mis vaatamisväärsust siin vaatama peaks. Tagasiteel olime juba targemad, saime itsitada ja vajalikke toimetusi teha. Imetlesin Piia tarkust, kes juba ette teadis, et me seda teed mööda täna sõidame. Ta oli enne Marisele rääkinud sellest aardest ja vajalikest toimingutest. Mina küll ei teadnud, et meil see tee päevakavas oli :)
Sõitsime siit mitmeid kordi mööda koertega mere äärde jalutama kui aare oli juba avaldunud. Alles täna märkasime vaadata, et aare jääb meile täpselt tee äärde. :) Aitäh peitjale! Meie ponnistused kandsid lõpuks vilja ja aare sai logitud.
Kui me hommikul kohale jõudsime, siis oli minul olemas üks terve jalg ja üks käsi, mõistust pole mul kunagi eriti olnud, aga eks oli eelmisel päevat ka peaga sauna vastupidavust proovitud. Ometigi otsustasime me ikka ehitada püramiidi. Esimene katse osutus õnnestunuks. aga teina katse kui proovisime alget olukorda taastada, ei suutnud me kõigepealt loobuda naermisest ja siis jälle ei saanud vastu raskusjõule. Kõik lõppes kollapsiga.... Ja nüüd ning siit edaspidi oli ka Piial vaid üks terve käsi. ja aare oli ikka veel pesasse asetamata. rahvas olge valvsad, see on väga ohtlik koht, aga samas tore ka (kunagi 1986 -1987 sai siin veedetud kaks vahvat malevasuve)
Koordinaat näitas jah kummalisse kohta, aga leid sai sellele vaatamata kiirelt ära vormistatud. Tänud aarde eest!
Täiesti tavaline tee ja lagedal, hea nähtavus. Peab küll väga kehvad teeolud olema või ülemäärane kiirus, et siin kontroll auto üle kaotada. Kontroll oleneb eelkõige pidamisest ja kui hakkab kaduma, siis juhi oskustest, et see taas leida. Peidik ei meeldinud, auto aitas logimiseni.
Algul vaatasin kaarti ja vaatasin maastiku numbrit, hmmm... Aga kohapeal oli kõik õige, väga lahe, tänud :)
Kontroll rataste üle oli täitsa olemas. Rüütlimõisa juures sai tehtud peatus. Tundub, et ilusti korda tehakse sealsed hooned ja ümbrus.
Pimedas me siia jõudsime ja meist juhtus mööduma kaks autot. Kumbki ei tundnud huvi, kas ehk on abi vaja. Tänud peitjale.
Leitud, kohe pärast kolmandaid. Aitäh.
Njah, ilmselt jäime Kristaga vahele. Proovisime küll vaikselt tegutseda. Igatahes said nimed kirjutatud kolmandale kohale. Teine kord astuge ligi! On lõbusam. Tulime Haljalast, tee muudkui käänutas, oli küll tarvis vaadata, et mitte teelt välja sõita. Aarde juures pöörasime otsa ringi ja läksime uuele ringile. Aitäh!
Viimane paus tööl, enne kui koju saab ja just siis andis telefon märku uuest aardest. Nii et nüüd oli tööd tehes mida mõelda, kas minna või mitte. Lõpuks kodus tegin kõik mis hetkel tegemist vaja ära, vahetasin riided, lükkasin koera ja redeli autosse. Tundub et lähme aardejahile! Kohapeal arvasin ära kus võiks aare end peita, aga kontroll ei teinud paha. Pärast esmast uurimist tundus, et vale koht, aga alla tulles jäi midagi kõrva. Nii läksin uuesti asja uurima ja sain (FTF) logi kirja 16:00. Tänud peitjale aarde eest.