Tüüp: Mõistatusaare Maakond / linn: Harjumaa Raskusaste: peidukoht 3.0, maastik 3.5 Suurus: väike Aarde asukohainfo nägemiseks logi sisse! |
Kirjeldus:
Selline maru lihtne mõistatus, mis pakub teile võimalust endas sisemine logistik üles leida. Veidi kalkuleerimist ja sisuliselt drive in käes. Kes väga hätta jääb, eks andke märku ja aitan nõuga. Lühemat kasvu geopeiturile võib lõpus abivahend kasuks tulla.
A - Tooge ära 10EUR pll, laaditakse topelt;
B - Kas saate viia 3pll 350x120x100cm (kaks põrandal, üks keskel peal) + 3FIN pll + 2pll 240x100cm;
C - Võtke peale 2pll 150x120cm + 3xIBC;
D - Palun laadida 2EUR pll + 1/2 EUR pll;
E - Vaja tuua 1 seade 12x1.2m 3500kg, saad veel?;
F - Oleks 3 väikest pakki viia, saab teise kauba peale tõsta;
Aare asub 59°20.ABC 24°50.DEF
A|B|C|D|E|F|G|H|I|J|K|L|M|0|1|2|3|4
N|O|P|Q|R|S|T|U|V|W|X|Y|Z|5|6|7|8|9
Aarde sildid:
lumega_leitav (2), ettevaatus_vajalik (1), ronimine (1), puugid (1), mahajäetud_ehitis (1)(täpsemalt)
Geocaching.com kood: GC8XNZ0
Logiteadete statistika:
64 (98,5%)
1
2
0
0
0
0
Kokku: 67
Tiimitöö. Vaikselt ära käia oli suht keeruline ;) Tänud!
Selliste lahendamistega on nagu on. Hakkan suure hurraaga peale ja siis…
Koordinaat mul oli aga kuidagi ei suutnud kohale navida. Täna ka magasin ilmselt õige teeotsa maha aga navi arvutas ûmber. Kohale minnes haaras õud, võtsin kohe telo ja siis haaras veel suurem õud, et pagan mina siin logi kirja ei saa. Hakkasin juurutama ja karp oli all nigu niuhti aga see on ju alles pool logimist, ei mõtle ju enne kuidas tagasi. Edasi oli vaja 555 korda juurutada ja no viimasega jäi karp paika. Tänud, tehtud!
Juba ammu sai lahendatud, täna olime siinkandis ja käisime logimas. Tänud toreda mõistatuse eest!
Mina tegin lahendamise juba ammu, täna saatsin Reigo logima. Aitäh!
Leitud Mareti uue tööriista abil, mis sai hiljuti geokomplekti lisatud. Tänud peitmast!
Laadimismeetritega mul üldiselt probleeme pole. Kuna tööl istub mul teisel pool lauda pesuehtne logistik, siis ainult delegeerimise vaev. Kuigi endalegi ootamatult lahenes see mõistatus hoopistükkis muul viisil ja palju palju lihtsamalt kui mõistatuse üle laua ulatamine. Kohapeale minekuks ootasin kuni Katrin linna tuleb, et siis kahekesi toekam, maastiku number ütles, et võib vaja minna. Aga kohapeal selgus, et sai ka lihtsamatsorti turnimisega ja väikese käepikendusega, polnudki äkilisemat abivahendit vaja kohale tassida.
Logistiline mõistatus oli lahendatud juba hulk aega tagasi. Ühel talvel sai isegi vaatamas käidud, aga ega siis pimedas midagi silma ei jäänud. Lisaks ei olnud abivahendit kaasas. Nüüd tulime suvise soojaga ning abivahend näpus. Null ilusti täpne ja karp paistis kenasti. Kiire logimine ja tehtud. Aitäh!
Märten laadis selle meetri kunagi ära, aga kui punkt kaardile sai, siis jäi see sinna pikaks ajaks. Kuidagi kunagi ei tihanud sisse keerata ja sealkandis redeliga müttama hakata. Märten korra käis talvel ka eelluuret tegemas, aga siis ei suutnud ta topsi tuvastada. Küll aga hakkavad praeguseks hetkeks kõik "head ja lihtsad" punktid kaardilt otsa saama ja peab vaatama nende keerulisemate ja mitte nii ihaldusväärsete kohtade peal olevate aarete suunas. Tegime sellega algust. Maltsa oli teekonnal päris palju, kuid õnneks nullis sai rahulikult toimetada. Esimesest vaadatud kohast tuli karp välja. Kes siin ilma abivahendideta käib - potentsiaalse ronimispinna juures on vist herilasepesa. Olge ettevaatlikud. Aarde eest aitäh!
Mõistatust sai paar korda kinni-lahti klõpsatud, aga tundus liiga hiina keel. Kui siis ühel päeva korralikumalt kätte võttes endale paar asja selgeks tehtud sai, oli kontroll ootamatult esimese katsega roheline. Kättesaamine polnud eriti lihtne, aga lõpuks sai logi kirja. Aitäh!
Ise ma seda logistilist ülesannet lahendada ei osanud, ega oska ka praegu. Leidsin sugulase kes mind aitas. Täna , teades maastiku raskust kupatasin noored autost välja, mis nad õitsevad seal tagaistmel ja saime aarde logitud. Tänud peitjale aarde eest.
Kunagi alustasin selle mõistatusega aga kuskil maal jäi pooleli ja nagu sellistel puhkudel tavaks saanud siis pooleli jäänud = sahtli põhja unustatud.
Kui meie juures kook konsumeeritud, hakkasid jälle geopeituse mõtted tekkima. Seekord tuli Elve ka kaasa ja nii me siis kumasime Inga ja tema gepsu juhatusel suure ringiga esimese aardeni. Karpi märkas esimesena meist kõige lühem ja kuna keegi ei viitsinud redeli järgi minna siis Elve oli valmis mulle kohe pätti tegema aga kuna ma ei tahtnud teda pooleks astuda siis tegime seda ikka õigetpidi. Ingale tegi see kõik jubedalt nalja ning käskis meil paigal püsida, et akrobaatikast pilti teha. Korra pidime showd kordama, et karp tagasi panna ja juba saimegi järgmise aare poole kimada. Tänan.
No oli see ikka ülesanne mulle. Milline takistusriba aardeni ja ega sellega kõik veel lõppenud...
Aitäh.
Esiti mõtlesime, et läheneme siit. Sõitsime lähemale, mõõtsime pisut, pidasime aru ja... otsustasime ikka sealt proovida. Autole leidsime koha kusagile saha tehtud pessa. Kui seda poleks olnud, oli ainus võimalus auto keset teed parkida või kellegi hoovi sõita.
Varustasime end vajaliku varustusega. No, et kui ikka lumme ära upume siis sealt ka kuidagi välja saame ;) Sumpasime kohale, tuvastasime aarde asukoha ja... voila! oligi aare käes.
Aitäh!
Mulle täiesti võõras teema tähendas, et mõistatuse käsile võtmine viibis pikalt. Kartsin, et tuleb jube põhjalikult süveneda mingisse uude teadusesse :o) Tegelikult, kui juba pihta hakkasin ning endale süsteemi selgeks tegin, siis umbes 20 minuti pärast geokontrolli põhja lastes imestasin ise ka, et nõnda lihtne oligi! "Värdjas" pildilt Karli logis jõudis samuti tagantjärele kohale, vähemalt arvan, et jõudis :D Põnev isemoodi ülesanne ja jälle targem inimene. Kas ka parem? No ehk õige pisut... :o) Aitäh!
Tänud peitjale!
Millegipärast sai jah geokontrolli juba esimese korraga roheliseks. :)
Võtsin ikka väga kaua hoogu, et selle logistika teemaga tegelema hakata. Aarde avaldudes olin korra pilgu peale visanud, natuke ka uurinud, kus ja mis abimaterjale saadaval on ja siis asja sinnapaika jätnud.
Ükskord tööl arvuti taga istudes võtsin siiski mõistatuse uuesti ette, klikkasin juba varem nähtud lehed lahti, lugesin mõttega läbi ja panin numbrid kirja. Ja pidin üllatusest tooli pealt maha kukkuma, kui geokontroll kohe esimese pakkumise heaks kiitis. Uskumatu, et see nii lihtsalt laheneski. Vist algaja logistiku õnn ;)
Kohapeal otsisime natuke õiget lähenemisteed, mingid professionaalsed logistikud on vist oma suured majad ette ehitanud. Kui auto pargitud, siis sahistasime läbi madala rohu kohale ja kiirelt ka aarde leidsime. Kahekesi saime pikkusemeetreid just niipalju, et see Laadimismeetri karbike kätte saada.
Aitäh aarde eest!
Mul oli päeva ronimise skoor veel avamata, seetõttu otsustasin kõrgustesse pürgida. Kahjuks asjata, aare tuli välja hoopis teisest kohast, kui ma olin sihtinud. Kindlasti oleksin ka sinna ronida suutnud, aga tahtmist nagu polnud, hapu paistis see aare veel. Õnneks oli Taneli võlu-, vabandust, geokotis midagi, mis aarde ronimata kätte tõi. Tänud peitjale!
Lahendatud sai see asi üsna kohe pärast avaldumist ja nii ta laagerduma jäi. Nüüd oli aeg tema jaoks küps. Mõnda aega sai ikka valesid kohti uuritud enne kui õige asi lõpuks silma jäi. õnneks geokotis olevast piisas kätte saamiseks ja ka tagasi panekuks. Aitäh peitjale.
Miskid ajad tagasi sai vajalik info kokku. Nüüd otsustasin kohapeale uurima minna. Kohapeal veidi pimesikutasin, seejärel otsisin abivahendi ning sain ka karbile näpud taha. Aitüma!
Kuna ise nende meetritega ei oska midagi peale hakata, sai varem leidnult koolitus võetud. Tundus isegi loogiline. Täna siis oli aeg kohale minna.
Kohe esimesel ristmikul tahtis Balkanilt pärit, laadimismeetreid täis veok meie autot meetri jagu lühemaks sõita. Päris hea algus. Kuna jutu järgi pidi leidmisel ainult lühemal abi vaja minema, siis abivahendi pärast väga ei muretsenud. Kui pikem ja lühem üksteise otsa paigutada, saab juba päris hea pikkuse ja probleeme ei tohiks olla. Aga võta näpust! Leiutasime siis koha peal vajaliku abivahendi. Igatahes on nüüd nimi kirjas ja meetrite jagu reetvaid jälgi lumel.
Aarde lahendamisel sain uusi teadmisi juurde. Lõppu minekut olin korduvalt edasi lükanud, aga põhjuseta. Leid tuli kohe esimesest kohast. Tänud!
Annil õnnestus uusi teadmisi saada ning mõistatus läbi närida. Lisaks võeti veel täiesti tasuta abivahendiga auto peale. Kiire jalutuskäik ning esimesena silmajäänud asi oligi see õige. (656) Aitäh! EVEJ
Sai siis ka proovitud neid koormakujundusinseneri oskusi. Tänud!
Hea ,kui peres on keegi ka laadimisega kursis.Lõpus olime natuke nõutud aga natuke nuputamist ja tehtud ta saigi.Aitäh!
Mõistatus tundus avaldudes kohe täitsa lahendatav, seda ühikut olen ju kuulnud küll, kuna korrus madalamal paiknevatel kolleegidel meeldib selles keeles rääkida. Õnneks esmaleidja jõudis segased küsimused vahepeal lasta ära lihvida, nii läks asi palju selgemaks, kuigi ühte küsimust pidin ikka paar korda lugema, et aru saada, kumba peitja mõtleb. Keeleline sõnastus enda jaoks selgeks tõlgendatud, edasi läks matemaatika osa juba libedalt. Sain hakkama küll nende laadimismeetritega.
Välitöödele jõudmine võttis palju rohkem aega,saabus nüüd lõpuks seegi päev. Väike tšiki-briki ja rahulolu.
Aitäh peitjale, mõnus pusimine nii toas kui õues.
Ühel päeval võtsin ette mõistatuse, aga suutsin numbrni jõuda ainult paari reaga. Täna saatsin kirja sõbrale, et kas ta jagab sellest midagi. Vastuseks tuli portsion lahendusi, mis geokontrolli lüües, andis täiesti rohelise tulemuse. Õhtul viskasin lapsed autosse ja aarde jahile. Õnneks oli minu pikkus just täpselt sellise pikkusega, mida peitja otsialt ootas. Tänud toreda aarde eest.
Sattusin siis jälle läheduses olema ja veeresin objektile. Eelmine kord oli kirves ikka nii napilt mööda lennanud. Eks ta lendas muidugi ümbruskonnas veel paljudesse muudessegi kohtadesse. Aga kas tookord jäi see koht tõesti kahe silma vahele või valdas lihtaalt pimedus. Täna igastahes oli kohalejalutamisvaev ja hakkaski asjandus silma. Veel väikene sirutus ja sinine kakuke sai mõnusasti kollaka värvuse. Tänud peitjale
Mõistatusel oli põnev teema, millele ma varem kunagi isegi mõlenud polnud. Aaret ennast külastama minnes haarasime maastiku raskusastet vaaadates kohe abivahendi kaasa ja nii oli väga mugav toimetada. Tänud!
Karl oli siin laadimismeister ja oli kaubad kokku pakkinud. Koht oli õige ja leidsme ka aarde. Mina oleksin pidanud kindlasti abivahendit kasutama, aga Karlil õnnestus ka ilma.
Teritasin minagi syndmuse ajal k6rvasid ja uurisin kellel see veel logimata on. Sain vastuseks et aha see on ju seal... Nii ma siis läksingi peale syndmust "sinna" kirves 6la peal. vehtisin mis ma vehkisin aga täna oli ikka kirves täitsa nyri. Nii et ei ole siin midagi, tuleb ikka m6istatus esiti ette v6tta ;)
Nyyd kodus korra rahulikult syvenedes sain ise ka targemaks nagu Paavogi. Pole kunagi hilja uusi teadmisis ammutada. ja kymmekond minutit hiljem oligi roheline tuluke. Eks jääb järgmist visiiti ootama :)
Mõned päevad varem võtsin mõistatuse ette, et kui sinna kanti minek on, siis oleks ikka tehtud. Alguses kosmoseteadusena tundnud mõistatus osutus täpselt parajaks pähkliks, mille paraja ajaga ära lahendasin. Lõpus käisime pärast vanakooli multit. Jaanika navis meid kohale ning pärast väikest tsirkust, mille jooksul käis karp mitu korda all ja mitu korda üleval, läksime tagasi sündmusele. Aitäh peitjale mõnusa mõistatuse ja korras karbi eest!
Peale GeoOlümpia aladel osalemist jäi just paras hetk tulemuste ootamise aja täitmiseks. Kohale jalutasime mööda geomaanteed ja peale vales kohas võimlemist leidsime abivahendile õiges kohas väärilise rakenduse. Tänan peitmast.
Kui aare avaldus, avasin, vaatasin ja sulgesin. Ei osanud ega tulnud ka isu seda selgemaks saada. Paar nädalat tagasi ühel kirkal õhtul võtsin kümmekond mõistatust ette ja püüdsin neid järjest lahendada. Selle sain ehk umbes 30-40 minutiga tehtud. Päris lahe on isegi vanas eas midagi uut teada saada ja päris oma peaga ära lahendada :-D Rõõm uuest teadmisest oli eriti suur, kui geokontroll vist isegi esimese korraga roheline oli. S.t. ei pidanud rohkem ldm-e õppima ;-)
Täna noppisime aarde paari muu vahel ära. Aardega oli kõik kõige paremas korras ja ilma abivahendita saime ka kätte. Mõnus seljasirutus pikal ja ülivahval sündmusel. Simonele & Tarmole suured tänud, et õpetavad vanalegi hobusele uusi trikke! :-D
Mõistatuse lihtsuses pole täiesti veendunud, aga lõpus pole kokkuvõttes abivahendiga midagi väga keerulist. Aitäh!
Nende meetrite arvutamine võttis ikka natuke aega, aga ei midagi konti murdvat. Täna enne sündmust sai läbi jalutatud ja logi kirja pandud. Tänan.
Vahest pean isegi neid lavameetreid arvutama. Müügiinimese jutu järgi olen ma päris osav kaupade molekulideks tegija. Eks paberile joonistatuna ja tegelikkus on hoopis kaks eri asja. Paberil on pigem kõik lihtne ja must-valge. Nii ei tekitanud see ülesanne siin erilist peavalu, vaid lihtne loogika ja matemaatika.
GeoOlümpia ajal oli paras aeg käia poole pealt endi lihaseid lõdvestamas. Aare asus täpselt parajal kõrgusel, et kättesaamiseks midagi üleliigset tegema ei pidanud. Nimed kirja ja tagasi sündmusele, aitäh!
Minu jaoks oli see arvutus tunduvalt keerulisem kui lihtne. Lõpuks said koordinaadid sobivaks, suur tänu logistikaprintsessile, kes mu vead parandas! Koha peal polnud ka midagi eriliselt nautimisväärset. Ju logistika pole minu ala. Aitäh ikka!
Ma tean rekkasse kaupade pealepanemisest täpselt nii palju, et ühte haagisesse mahub 32 euroalust :D. Aga et paljalt selle teadmisega mõistatuse murdmine tundus utoopiline, veeretasin peas ka mõtet, et lähen Etheli juurde kooli kui leitavad aarded linna pealt otsa hakkavad saama... Ent siis Levia pakkus, et lähme täna õhtul Laadimismeetrit ka leidma ja ma olin kohe nõus, tundus tore vastuteeneks tunnelisse seltsiks tulemise eest abikäsi vähemalt takso ja abika näol ulatada :).
Too meeter osutus tegelikult kättesaamise poolest isegi kõvemaks pähkliks kui tunnel, me tükk aega saime seal erinevaid kohti inspekteerida enne kui vajalik servake Leviale silma jäi. Peale seda polnud aga muidugi enam midagi rasket, üks käis võttis ja teine viis tagasi. Aitäh aarde eest peitjale ja kaasakutsumise eest Leviale, oli tore õhtu :).
Ma suutsin kauba paremini auto peale saada kui peitjal ette oli nähtud, mis tähendas seda, et ma ei saanud koordinaate kuidagi klappima. Lõpuks said kõik kaubaalused ära paigutatud. Sihtpunktis oli laadimisväravaid üksjagu ja esimese hooga valisin vale värava. Lõpuks sain kauba üle anda ja üleandmise allkirjaga kinnitada.
Kui juba piirkonnas askeldasin ja paus tekkis, tulin asja kaema. Minu jaoks oli tegemist täiesti uue teemaga, seega oli pisike uurimistöö enne pusimist vajalik. Tegelt on kunagi seda kaupa liigutatud küll, aga seda siiski täishaagise kaupa ja selle teemaga kokkupuudet polnud. Kuigi mõistatus lahenes omast arust lihtsalt, ma geokontrolliga jutule ei saanud. Punkt kaardil oli siiski paljulubav ja tasus kolama minna küll. Lõpus kolades hakkas ikaldus pihta. Vaikselt juba kahetsesin, et ebamääraste koordinaatidega kohale tulin. Olin juba alla andmas kui miskit kahtlast silma jäi. Järele uurides, jäigi just see õige asi pihku, mida otsima olin tulnud.
Abivahendit ei vajanud, plätudes täitsa tehtav. Tänud.
Mingi päev sai siin käidud aga ei mäleta mis päev. Ei olnud kerge. Kuna logistikaga ei tegele siis vajasin palju abi. Tänan
Mõistatusega tuli ikka vaeva näha. Ei olnud just kõige kergemate seast. Kohapeal hakkas õige asi kiiresti silma ja ega ka kättesaamine raskusi valmistanud, tänud.
Esimese hooga lugesin ja mõtlesin küll, et täitsa potzblitz, aga kild siit ja kild sealt ja olime kindlad, et Kaupo teooria võib täitsa pädeda. Kohale jõudes oli ilus georada, mis vaat et viiski aardeni. Täitsa lõpus läks väga kiiresti ja saime nimed kirja.
Nii tore, et sellisesse kohta aare pandi, siit on nii palju mööda sõidetud ja lõpuks oli põhjust sisse keerata. Aitäh!
Alguses sügasin kukalt, kuid pärast vihje googeldamist sain aru, millega tegu. Geokontrollile pihta ei saanud, aga kuna näitas loogilisse kohta, siis rohkem ei proovinud. Täna läksime kohale ning leid tuli kiirelt. Heasse kohta peidetud, saab kohalike abivahenditega leitud.
Tuleb tõdeda, et neid va aluseid ja masinaid ma geokontrollile sobival meetodil auto peale ei saanudki, aga no ega väga polnud vaja ka. Läksin oma oletuste peale kohale, vaatasin natuke ringi, otsisin sobiva vahendi ja käes ta oligi. Tänud aarde eest!
Mõistatuse lahendamise au kuulub minu pere kõige nooremale liikmele.Vaatas korra peale ja veidikese aja pärast palus numbreid geokontrollile näidata.Lahenduskäik sobis ning teema jäi ootama mõistatuse otsimise päeva.
Logid lubasid redelivaba leidu ja nii oligi.Aitüma peitmast
Lõpp oli huvitav, polegi seda kohta varem tähele pannud ja veel vähem siin peatunud. Kahjuks peitja on unustanud muru niitmast kuigi õnneks kerge georada oli juba ees :) Tänud kohta näitamast :)
Madis arvas, et siin pääseb jube kergelt, aga kae nalja, kõrgharitud logistik olemine ei taga veel mõistatuse lahendamist :D Peale vaadates sain aru, mida jutt tähendab, aga mida sellega teha, ei tea. Kuigi tõele au andes ei olnud logistikatööl käies mul mitte mingit pistmist nende alustega, niiet jah :D Vabandused-vabandused :D Aitäh aarde eest!
Mõtlesin, et selle aardega läheb kergesti, Liis logistikat õppinud ja puha, aga lõpuks pidin ikka mõistatuse ise ära lahendama. Liis kostis vaid, et need sõnad on talle tuttavad :D Võtsin siis ette, uurisin siit, uurisin sealt ja panin asjad jooksma nii, et ekraanile viskas kena teade "Whoohoo! Yipee! uh-huh, uh-huh! w00t! Yeah, baby!". Täna möödasõidul käisime logimas. Võtsin küll redeli kaasa, aga seda polnudki vaja, sain ilma hakkama. Aitäh peitjale aarde eest ning silmaruumi avardamast!
Miki esmaspäeva hommikul kl.9.12 kirjutas skype, et uus aare GP lehel ja ära ütle, et sa seda ei oska (ütles seda, sest olen logistikuna töötanud üle 10 aasta). Kirjutasin vastu, et mul mega kiire pärast vaatan. Vaatasingi pärast, mingi 10 paiku. Oi, mis mõistatus, täpselt minu jaoks. Koha peal tegid Miki ja Priit inimtorni, sest meist keegi ei viitsinud autosse redeli järgi minna. Mina olingi, kes peitjale ütles, et muudaks seda püramiidi asja selgemaks. Oleme töö alaselt suhelnud juba kaua- tore üllatus oli teada saada, et meil lisaks tööle veel ühine hobi. Logistikule see mõistatus alla minuti küsimus, poleks isegi geokontrolli selle jaoks vaja. Tavaliselt mõistatustega nii, et Priit ja Miki lahendavad, mina lähen nendega logima. Simone tänud sulle, paluks veel selliseid mõistatusi.
Logistikuameti õppis selgeks Tarvo, mina tulin niisama kaasa taskulampi hoidma. Õnneks saime enne päevavahetust ikka nimed kirja. Tänud huvitava teostuse eest!
Õhtupoole tööl olles võtsin siis ette ja hakkasin logistiku ametit õppima. Kui alguses ei saanud mõistatusest mitte midagi aru, siis peale lühikest guugeldamist sai kõik selgeks. Kalkulaator välja ja hakka kasvõi arveid saatma juba.
Kohapeal läks juba raskemaks. Väljakutse asjus on vaja ikka iga päev aare leida ja siia jõudsime kell 23:40. Sumpasime mööda suht tihedat georada nulli ja kohe kui kohale jõudsime otsustas taskulamp otsad anda. Võtsin siis patakad korraks välja, hõõrusin neisse voolu juurde, panin tagasi ja sai pea kümne minuti jagu valgust veel. Õnneks sellest piisas, et karbi asukoht tuvastada.
Nüüd siis see raskem osa - kuidas viimane kätte saada. Tuli välja, et olime ikkagi lühemate killast ja oleks pidanud abivahendi kaasa võtma. Kuna täistunnini oli vaid 10 minutit tuli improviseerida ja õnneks oli sellest abi.
Saime kolmandatena nimed kirja vähem kui 10 minutit enne päevavahetust ja läksime mööda värskelt rajatud georada tagasi.
Suur aitäh hariva mõistatuse ja koha tutvustamise eest! Mõnusalt temaatiline asukoht. :)
Wingmän söötis mulle ette selle mõistatuse. Algul ei võtnud eriti vedu, peale esmaleidja logi lahendasin ära. Õnneks oli mõistatust vahepeal tuunitud, enne ma B osas logistiku slängile pihta ei saanud. Ma ei tea, mis E osas muudetud on, aga õnneks oli geokontroll tekkinud, sai numbreid katsetada. Lõpuks tekkis tunne, nagu matemaatika kontrolltööd teeks ja E on nipikas. Aarde sain kätte tänu pikkadele sõpradele, kes mulle minu esimese STF andsid :D Tänud.
Girlt õppis poole päevaga logistikuks. No tegelikult on ta enda töö ka otsapidi toodangu mahukalkulatsioonides sees, nii et natuke guuglit peale ja voila! - logistikadiplom käes :-)
Minu tase on umbes selline, et suvel reisima minnes on ujumisriided kuskil taga põhjas, siis on tohutu hunnik ei-tea-mida ja siis on kõige peal telk. Esimene peatus- rand!
Igatahes kohapeal panin oma õla alla (otseses mõttes), et saaks vajalikud asjad maha ja pärast peale laadida, ise hoidsin kätt kiivri asemel pea kohal, et kui laadimisel mingi error juhtub ja mingi kauba osa mulle pähe kukub, siis.... hmh...tagantjärele mõeldes üsna nigel plaan B. No hea, et kaaslogistikud/kaubakäitlejad ei lasknud millelgi halval juhtuda. Usaldusväärsed partnerid.
Leitud. Aitäh.
Söötsin aarde ette meie tiimi parimale logistikule girltile. Ta päeval põtkis vastu aga õhtuks lahendas ära. Läksime koos logima, kuna ta kartis, et tema kasv jääb lõpus lühikeseks. Nii oligi, minu kasv oli täpselt paras. Yess, minu hõumi girlt, sai STF-i.
Sain täiesti ootamatu kõne kaasvõitlejalt, selgus et meil on ühine hobi :D Kuna ka temal tekkis üks täpsustav küsimus, siis sai väike korrektuur sisse viidud. Lisasin veel geokontrolli lingi. Nüüd peaks küll puust ja punaseks olema, üle ei tasu mõelda ;)
Loomulikult oli vaja selle aarde puhul ära kasutada koduväljaku eelis ning ulatuslikud logistikaalased kogemused, mis saadud 20a tagasi Soomes ISKU-st ja ASKO-st klientidele mööblit koju kätte vedades. Tollal käis navigeerimine ikka paberkaardi järgi ning ees oli nimekiri umbes kahekümne kliendiga, kes kõik oma kaupa ootasid. Sealjuures muidugi ei olnud kliendid väga rõõmsalt meelestatud kui sa graafikust oluliselt maha jäid ja kell 17 lubatud külastuse tegid näiteks õhtul kella 21 ajal. Kuna Helsingi ümber on ka päris palju neljarealisi teid, oli kaardilugemisoskus ning veoringi järjestus oli väga oluline, sest halvemal juhul tuli väikse apsaka tõttu teha mitmekilomeetrine ring, mis röövis palju väärtuslikku aega.
Selle töö puhul ei olnud vaja mööbel ainult maja ette viia, vaid ka kliendile tuppa vedada. Eks juhtus sealgi kõiksuguseid lugusid. See ei juhtunud minuga, vaid mu vennal ja tema paarimehel. Klient oli ostnud omale diivani ja tellinud ka kojuveo. Elas ta neljandal korrusel, majas lifti polnud ning üles viis keerdtrepp. No eks siis noored mehed, tahtmist ja jõudu täis, punnitasidki diivaniga üles neljandale korrusele kohale. Seal siis selgus väike pisiasi, et korteriuks on liiga kitsas ja diivan tuppa ei mahtunudki. Loomulikult ei olnud klient huvitatud ka sellest, et see diivan talle sinna ukse taha jääb, seega läks diivan samamoodi mööda keerdtreppi jälle alla ning poodi tagasi. Ei saa öelda, et sellised seigad väga motivatsiooni tekitaks kui kliendil on suurusehullustus või on ta leebelt öeldes lühikese aruga ja ei mõtle läbi selliseid asju, et kas see ühes tükis mööbel ta korteriuksest sisse mahub.
Selle aarde mõistatuse puhul oli mul kohe asi selge, mida teha on vaja, aga muidugi on siin ka paar vaieldavat kohta:
B - hind on kauba või teenuse väärtuse väljendus rahas! Ma ei tea, mis hinnaga mingi transpordiettevõte kaupa veab ja antud juhul ei ole see ka oluline!
E- ma ei tea, kas mahub veel? Mis on seadme kaal? Kas see tuleb laadida haagise pikitelje suhtes keskele või võib selle paigutada ka serva? Kirjeldus peaks andma sisendandmed, mis ei jätaks mulle oletamise võimalust, et ma peaks ise arvama ja oletama, et saada korrektne vastus.
Geokontroll oleks abiks.
Aga muidu läks hästi. Kaubaautoga päris drive-ini teha ei tahaks ja maasturiga ei tahtnud, natuke võis jalutada ka. FTF läks kirja kell 10:30. Tänud aarde eest!
Edit: Kirjeldus läks B osas natuke paremaks/selgemaks.