Tüüp: Tavaline aare Maakond / linn: Läänemaa Raskusaste: peidukoht 2.5, maastik 2.5 Suurus: normaalne Aarde asukohainfo nägemiseks logi sisse! |
Kirjeldus:
Aare viib sind Lakenõmme karjääri sissepääsu juurde. Tegemist on pisikese liivakarjääriga, kus viimased aastad pole kaevandamisega tegeletud, küll aga on karjäär arvel Rail Balticu toormevaruna.
Aare on peidetud maast kõrgemale ja leitav iga ilmaga, lühemad inimesed võivad vajada abivahendit.
Aarde peitmist toetas KIK.
Vihje: pole
Lingid: pole
Aarde sildid:
kik-aare (1)(täpsemalt)
Geocaching.com kood: GC7HVD3
Logiteadete statistika:
83 (100,0%)
0
2
0
0
1
0
Kokku: 86
Ei teagi enam kui palju neid karjääri aardeid juba logitud. Ikka palju. Ja muudkui järgmine.Tänud
Karjäärile pilk visatud ja maavaraga tutvust tehtud. Kuidagi kodune tunne oli - lapsena sai palju sellistesse kohtadesse satutud. Aitäh peitjale!
Selle seeria aardeid on ennegi leitud, silm oli juba kalibreeritud ja aare jäi kiirelt silma. See oli ühtlasi viimane selle seeria alles olevatest aaretest, mis mul veel leidmata oli. Aitäh peitjale.
Karjääri värava taga seisis auto, kuid kedagi liikumas polnud. Kiire logi ja minek, aitäh!
Külastasime kaevandust, uurisime näidiseid ja logisime. Aitäh! Aare kuiv ja korras.
Üks järjekordne inimesele vajalik resursside ammutamise paik..
Tänan peitmast.
Pühapäeval oli kant täiesti vaikne. Ilmselt on see tööpäeviti ka üsna samamoodi. Nimed kirja ja edasi kodu poole. Tänud!
No oli se tee ikka kitsas ja tolmune. Hea, et ainult üks veok vastu tuli
Siingi ei läinud otsimisele aega. Ainult kohale kõndimise vaev ja logimisele kuluv tavapärane aeg. Kaaslased pisut imestasid, et mul seegi aare veel leidmata oli aga tänu neile ei enam. Tänan.
Otsisime kohta kus oleks lahe RC autodega sõita ja jõudsime siiakanti. Lai georada viis kiirelt aardeni. Aitäh!
Küll neid karjääre on meil palju. Enne geopeitust ei mõelnud sellele, nüüd kohtad neid iga nurga peal. Tänud
Veeresime mööda natuke auklikku teed kohale ja Salme nägi juba autoaknast aarde peidupaiga ära. Kui logimine tehtud, otsustasime kohe siinsamas ära pidada ka lõunapausi, sest tundus sellise vaikse kohana, kus kedagi eriti ei liigu. Selles me aga eksisime. Vaevalt saime teki maha laotatud, kui nägime lähenemas kahte jalgratturit. Jõudsime söögipoolise laiali laotada, kui meist kihutas mööda üks mootorrattur. Ja tagasiteel tuli vastu lausa kaks autot. Seega tundub väga rahvarohke koht olevat.
Aitäh aarde eest!
Ei meenugi ühtegi teist karjääri, kus puuduvad tõkkepuud ja keelumärgid ning võib läbi karjääri sõita. Meie saabusime kagust, seega just niimoodi sealt läbi sõitsimegi ja pärast lahkusime teist teed. Aare ikka nagu teisedki selle seeria aarded. Aarde lähistelt võtsime kaasa kellegi poolt sinna jäetud (või tuule toodud) sinise maski. Aitäh.
Kuliste aasalt siia sõites märkasin, et Keedika tee ääres on ka asutud metsatöödele.. Jälle üks tee, mis pole enam see mõnus metsavahe. Kurb. Lakenõmmele pöörates kirusin mõttes seda tee laiust, pigem küll kitsust ja lootsin, et ma kedagi ei kohta. Peale seda kui kuskil Vanaveski metsade vahel kord metsaveomasina ja ta haagisega kohtusin ja me kuidagi ära ei tahtnud mahtuda ning ta mul peegli pidi ära viima, meeldib mulle sellistel teedel üksi laiata. Nii ma siis venisin 40-ga, sest mulle meeldib siinsete metsade aura. Ahmisin nähtut endasse ja kurvastasin, et ka siia on peitunud harvesterid ja raiemahud nõuavad siit lõivu. Piirsalu Palivere vahel õgivad nad ikka päris isukalt.. Nuuks.. Ja need vanad talukohad...
Karjäär oli oma kummalisel moel vägagi ilus. Vaikus, rahu ja peegeldused veel. Keegi sulpsas sellise mürtsuga vette, et selle kala silmade vahet küll kahe käega ära ei näita. Ilmselt oli vaalaskala.
Aarde leidmisega oli siis seekord nii, et üks ahvatlevam koht meelitas rohkem, kui see õige. Ilus oli ta ju ka. Mõistuse tõi pähe korralik rahesadu, millega piki pead sain.
Aarde leidmisele tuleb alati kasuks õigest kohast vaadata.
Pikkusest peaaegu piisas. Ja kuigi raheterad soovisid kangesti vahetusnänniks karpi saada, tõrjusin need katsed, vist edukalt ikka. Seega ei vahetanud midagi.
Teekond tagasi suurele teele oli justkui lühem. Nagu ikka.
Ja vastu tulles mu egoistlikule soovile seal üksi "rallitada" ei kohanud ma ühtki hingelist peale musta ronga. Aga tema kasutas õhuliine.
Aitäh! Oli ootamatult väga mõnus hetk päevas.
Aare korras.
Alguses hakkas vale objekt silma aga peagi sai ka õige asi leitud, aitäh :)
Saabusin siia kottpimedas. Oleks tahtnud näha vaadet ja võimalust sõita läbi karjääri. Aga sel korral jäi ära. Aardeni läksin läbi pohlaparadiis ja sain kiire logi kirja.
Kiire leid. Pärast sõitsime mööda teed otse läbi karjääri. Väga huvitav.
Gepsi soovitatud lähenemistee oli sama, mille olin kodus välja vaadanud. Metsategu oli pooleli, masinad seisid, aga sõitmist keegi ei seganud ega keelanud. Aare täpselt nii nagu peab.
Väga kena koht, eriti veekogu karjääris päikeseloojangu eelsel hetkel. Logiraamat tuli kerge vaevaga kätte, abivahendid looduse poolt koha peal olemas. Panime logiraamatule uue koti ka ümber, vana ei olnud enam kõige õhukindlam (järelikult ka mitte veekindel).
Pöörame nina kodu poole ja nopime lähedusest aardeid. Hull liiklus käib siin teedel, veokad muudkui rassivad sisse-välja.
Lähenemise teiselt poolt, kus keelumärki ei olnud. Tee läbi karjääri oli päris ilus. Aitäh!
Nael on kasti seinale korraliku prao tekitanud. Praegu veel püsis. Tänud peitjale.
Jälle üks karjääriaare tehtud! Tore! Aitäh! Täitsa kevad oli õues.
Taas ühe seeriasse kuuluva karjääriga tutvus tehtud. Aitäh.
Ei olnudki sinna varem sattunud. Jälle uus koht kaardil tuttavam.
Seni kui Andromeda logi kirjutas, tegin ajaviiteks endast selle eelmise sajandi aparaadiga pilti. Esimest korda karjääriseeria raames. Välguga. Peaaegu poolkogemata :o)
Või viis hoopis siia maailma kvaliteetseim kruusatee? trudno skazat
Kes õigest teeotsast mööda jalutab, peabki natukene rohkem sumpamisega vaeva nägema. Aitäh! EVEJ
Lähenesin õigelt poolt, ega läbi karjääri vist sõita lubatagi :) Aitäh.
Auto sai päris korralikult mustaks teel selle karjääri juurde.Kastike lahti ja nimed kirja pandud.Aitäh
Üks kikikas ka siia vanamuttide vahele. Tavaliselt on nad kenasti suure tee ääres, siia pidi harjumatult kaua ukerdama. Pelgasin tiba seda teed, et äkki on juba põhi alt ära suland ja tuleb mööda muda roomata, aga ei, veel saab, veel kannab. No ja koha peal käis juba nagu ikka. Tänud!
See on üks nendest möh effektiga karjäärikatest...vähemalt skoor.
Siin asub Rail Balticu toormevaru… Tjah, muljetavaldav, mille kõige peale suurprojektide planeerimise käigus mõtlema peab :). Meil endil polnud täna siin midagi vaja mõelda, tegime ainult suts sinna, nimed kirja, suts tagasi, hea paigutusega korralik aare ei vajanud isegi otsimist, üksnes võtmist :).
Taas väike armas laegas. Karjääri sel korral asja polnud. Tänud peitjale.
Olles teel Vormsi jääteele eesmärgiga seal ka skoorida külastasime ka järjekordset inimtekkelist auku maasees. Mulle endiselt karjäärid meeldivad. Keset lagedat tekkivad huvitavad mäed ja toredad järved. Tänan peitjat.
Eestimaa suurimad haavad üle kaetud. Lumi lendas, tagaluuk valge nagu lumivalgeke. Inimesed maha, autol nina ringi ja ise ka aardeni. Ei ole meil siin enam palju aega. Vormsi jäätee ootamatu saba ootab :-D
Aare korras nagu kõik muudki KIKid. Kiki-Miki. Aigäh peitjale vaeva eest!
Mulle need karjäärid päris meeldivad.
Täname tutvustamast :)
Tegin väikese haagi teekonda ning logisin selle aarde ka ära. Hea lihtne leid, aitäh kutsumast!
Tänu waze huvitavale juhatamisele sattusime sissepääsu juurde hoopis tagaukse kaudu. Enne seda oli kilomeetreid korralikke metsateid. Siis näitas gps kah veidi villast. Leitud üsna ilmselgest kohast. Täname!
Tee Keibust Lakenõmme karjäärini oli äärmiselt ilus ja nauditav. Auto jätsin otse ühe jalgraja juurde ja sain nime lihtsasti kirja. Kirjelduses kirjas, et kaevandustegevust ei toimu. Kas siis need hetkel siit karjäärist liivakoormatega väljuvad kallurid tähendavad, et RailBalticu ehitus on juba lahti läinud? Kohanimi on siin ka väga huvitavalt võõrapärane. Aarde eest aitäh!
Karjäär tundus selline õnnetu ja nö külmavõetud. Samas tee tõi kenasti kohale, aardeni viis kena lumine tundmatus. Sirutus, venitus, nimi kirja ja tagasi libedale teele. Tänud!
Tee oli kenasti külmand ja viisakalt lahti lükatud. Mõni pehmem lohk oli, aga ei midagi hullu.
Aitäh siia juhatamast.
Tänud peitjale :)
TFTC!
Autost paistis ära. Tänan peitjat juhatamast.
Siia liikumine oli väga vaevaline ja pimedas otsimine oli samuti naljakas. Tänud karjääri tutvustamast. Nüüd teada mida siit saab osta.
Siia oli ikka üksjagu aega ronimist, tee oli üsna aukus ning liikumiskiirus piiratud. Kohale aga vaikselt ukerdasime... ja no sama rada tagasi ka. Nullis paistis tuttav aardekast juba eemalt silma. Toreda teostusega on need karjääriaarded, aitähhid!
Pimedas jäi karjäär nägemata. Lähenesime loodest, oli ikka halb tee. Kast on muidugi kvaliteetne.
...Paliveres oli esimesel real pikaasso. Ja olin kindel, et ka siit vaatab vastu sama nimi. Polnud ju see asukoht eelmisest teab, mis kaugel. Tee siia oli pehme ja sopane, kuid sellest polnud lugu, sest auto juba pikemat aega must. Leidsin jälle eest korraliku aardelaeka ja oma üllatuseks avastasin, et siin polegi keegi veel käinud. Miski poole kümne paiku õhtu määrisin siis vihiku ära. Tegin fotokaga pilti ja peale minu saab seda teha veel 26 korda. :) Kaasa haarasin temaatilise ränduri.