Tüüp: Tavaline aare Maakond / linn: Pärnumaa Raskusaste: peidukoht 2.0, maastik 2.0 Suurus: normaalne Aarde asukohainfo nägemiseks logi sisse! |
Kirjeldus:
Selle aarde lähedal võid kohata kiireid ja vihaseid. Kui tunned nende vastu rohkem huvi, siis võid sõita väravast sisse ja seal neid lähemalt silmitseda. Kui oled ise vihane, siis saad soovi korral ka oma kiirust testida. Kui mõni kiire ja vihane sinu pildimasinasse kinni jääb, siis jaga oma lemmikut ka logis teiste geopeituritega.
Aardesse sobivad teemakohased asjad.
Vihje: pole
Lingid: pole
Aarde sildid:
lumega_leitav (1)(täpsemalt)
Geocaching.com kood: GC6P54B
Logiteadete statistika:
140 (99,3%)
1
1
4
0
0
0
Kokku: 146
Kuiva ja karge märtsi alguse ilmaga oli igati meeldiv tatsamine. Tänud.
Oi väga suur ootus ei olnud. Kahtlesin juba, et selle lumega ei leia ma midagi. Kuid kohale jõudes märkasin ühte metallist paneeli. Õnneks oli vähemalt mul 0 õiges kohas. Sain kiiresti korda ja logitud. Kena metsalune Aitäh!
Jõlekoleõudne võsa. Jalanõud lirtsusid ja sääsed sõid. Eks valisin ise halva ilmaga päeva ja halva tee. Karp aga leitud. Aitäh.
Seda aaret olen ikka pikalt piielnud ja kohaletulekut muudkui edasi lükanud, kuna polnud süvenenud, et kust ja kuidas talle läheneda. Täna siis vaatsin asjale põhjalikumalt silma ja sain juba aru, kuidas toimetada. Teekond auto juurest aardeni oli kattumas nõgeste tihnikuga, aga ega praegugi enam palja sääri väga lõbus astumine pole. Väikene kraavikene lahutas ka aardest, aga see oli probleemivabalt ületatav isegi mulle. Aarde koht oli aga nagu teisest maailmast, kena metsaalune. Tagasiteel nägime ka need eeldatavad kiired ja vihased ära. Sõitsid kolonnis ülimalt aeglaselt kenasti mööda. Tänud peitjale kohta näitamast ja aaret peitmast
Kui mina üksinda ringraja juurde jõudsin, siis ei olnud seal, ei kiireid sääski ega vihaseid nõgeseid. Tõeliseid kiireid ja vihaseid, valjuhäälseid, ka mitte. Mitte kedagi ei olnud. Isegi lund polnud enam palju järgi. Ainul aare oli, uhkes üksinduses. Õnneks oli temaga kõik korras. Pakkusin talle viivuks seltsi, kuni nime logiraamatusse kirja panin. Ja siis läksin minagi. Maha jäid vaid aare ja suur sügav vaikus. Ehk järglise geopeituri saabumisel on juba kuulda "kevadekuulutajate" tõsist mõiret või lindude rõõmsameelset siristamist. Aitäh peitjale.
Töine visiit tõi mōnesajameetri kaugusele. Muidugi oli vaja napis seelikus minna seda aaret ka otsima. Ärge seda järgi tehke, nōgesed on rinnuni, tuli mäeahelikule ronida, et siis sääseparadiisi siseneda. Lōpp hea, kōik hea, aare sai leitud ja logitud.
Päris kaua aega otsisin, nõgesed andsid ikka korralikult valu aga see oli kõike seda väärt.
Õnneks polnud ei kiireid ega vihaseid. Üldse kedagi polnud, sest südaööl inimesed pole taibanud sinna minna. Trotsides kõike, mis kõrvetas, hammustas või poos, sai aare ikkagi logi-võrra rikkamaks.
Tänud meie poolt!
Tänud peitjale!
Võib olla oli liiga vara kiiretele ja vihastele, aga täielik vaikus oli.
Kiired olid ikka küll, kas ka vihased????vaevalt. Tänud kohta tutvustamast. ????????????
Talvel ja vihm... Ei aitäh aga otsida on ju vaja. Kraavi jää isegi kandis mehemõõtu geopeiturit. Aare korralik ja korras. Aitäh peitjale!
Olen seda aaret Pärnus käies alati vältinud. Hea oli, sest praegu oli see kerge jalutamine mööda niidetud heinamaad. Edasi-tagasi vähem kui 15 minutit. Lastega koos oleks vähemalt tund kulunud :) Aitäh!
Jätsime auto kusagile ja asusime teele. Ühtegi kiiret ega vihast sõidukit polnud ei näha ega kuulda. Ju siis saabusime vaiksel ajal. Tops ilmutas end kiirelt. Aitäh!
Sihuke hea vahelduv jalutuskäik. Praegu täiesti ideaalsed ilmastikutingimused, s.t. kraav on pm kuivanud ja pole ohtu, et kuiva jalaga üle ei saa. Aardest noppisin ära söödava kraami.
Lapsepõlvest saati olen tahtnud seda rada oma silmaga näha aga kunagi ei sattunud sinna raja juurde. Nüüd siis aare tõi sinna. Tänan
Polegi kunagi siia sattunud. Kiireid oli korraks näha ja siis valli tagant kuulda, kas nad vihased ka olid, ei tea. Küll aga olid vihased sääsed, kes aardekarpi valvasid, neid oli palju... Siiski karp sai avatud ja nimi logiraamatusse kirja. Karp tundus vanaldane, aga peab vastu, logiraamat korras. Aitäh peitjale!
Nägime ainult ühte kiiret ja vihast lahkumas, ülejäänud aja oli rahulik aarde külastamine. Aitäh!
Siin oli võrdlemisi rahulik, kuid üksikud kiired-vihased helid ringlesid ka täna oma lookleval trajektoril. Meie tee väga ei loogelnud, sest selge siht oli silme ees. Leitud. Aitäh! Aitäh!
Kiired ja vigased töristasid eemal sel ajal kuni aaret logisime. Väga kiired pardid on siinkandis, kaks korda ehmatasid meid. See oli viimane aare täna Pärnus ja tegime kiirelt linnast minekut. Aitäh!
Kiired olid kohal ja tiirutasid üsna vihaselt küll. Aarde otsimist ja leidmist see ei häirinud - kiirelt tehtud. Suur tänu peitjale!
Esimest korda sai siin märtsis kotkaperega käidud, kuna endal kasutajat siis polnud, tuli täna uuesti minna.
Vat see oli tänase ilmaga paras pähkel GPS loobus koostööst kuigi olin nii 150m kaugusel aardest siis näitas mind 11km kaugusel olevat ja koht ka täiesti võõras , sirkel kätte ja mõõtma mööda kaardi. Õigemini siis puhtalt läbi teatud foto vaatluse kätte saadud leid. Aitäh !
Kuna endal selleks ajaks veel kontot polnud, siis aarde leiukohta kahjuks omanimeliselt logitud ei saanud, küll aga tegid seda meie kaastiimlased kotkapere. Aare oli kergesti leitav :)
Maps juhatas alguses hoopis teise kohta ja sealt tundus aardeniminek väga vaevaline. Uurisime edasi ja jalutasime mööda mõnusat rada aardeni. Kõik kuiv ja korras. V: helkuri J: rinnamärgi
Rajale täna ei lastud. Tea, kas kõik kodus ja söövad kiluvõileiba? :) aare korras, aitäh
Siia rajataha polnudki kunagi sattunud - rajal käisid täie hooga mingid võistlused aga nemad ei seganud meid ega meie neid. Kiire leid, nimed kirja ja uute seikluste poole :)
Kunagi on siin raja ääres palju kaasa elamas käidud. Lausa isegi rallikaga paar ringi tehtud. Tänud
Täitsa huvitav koht, polnutki siia varem sattunud. Aardega oli ka kõik korras, aitäh :)
Leitud. Aga enne oleks võinud süveneda rohkem detailidesse. Suutsin üle 3 kraavi hüpata. Ja siis tagasi ka 3 kraavi, haha???????? Aga mis loeb - sammud! Lõpuks läksin ikka teist teed pidi. No ja... Ei olnudki kraavi ???? Käes - üliäge aare!!
Lärmakas kant. Järsud kraaviperved. Pimedas raske leida.
Maastik oli tõesti selline, et sundis tegutsema kiirelt ja vihaselt.
Leid oli kiire ja kui õige ots käes siis ka georada vihane.
Selle aardega läks lihtsalt ja leidsime kiirelt. Tänan aarde eest.
Selle aardeni jõudmiseks pidi ikka kaarti vaatama, kuigi aarde juurest tulevad helid kostusid eelmise aardeni. Kunagistel aegadel ja jalgrattata oleks ehk võtnud lühima tee ja läbi võsa end surunud. Nüüd ilusa ilmaga rattaga sõites leidsime ikka mugavama tee. Sel ajal kui Hendrik kaarti vaatasin, leidsin mina raja. Saigi õpetatud, et aarete juurde tihti viib korralikult sisse kõnnitud tee - vaata veidi ringi. Aarde paistis kohe silma ja sai kiiresti logitud. 4/17 Tänan peitjat!
Jube kihutamine oli, isegi tordiauto kimas. Ja topsi juures olid sääsed ka kiired ja vihased. Tänud juhatamast!
Kiireid ja vihaseid liikus kohe üsna palju. Uimerdajatel sinna asja pole. Aitäh kohta näitamast
Selle aarde nimi vastab küll täpselt kohale. Kiired ja vihased kihutasid seal tõesti ringi, üks tort nende hulgas :) Õnneks meid nende sõit ei seganud ega meie neid. Aitäh peitjale aarde eest!
Eneselegi üllatuseks ei olnud seni siia ringi äärde või ringi peale sattunud. Tegelikult on küll olemas üks sõiduriist, mille võiks kiireks ja kurjaks ajada, aga noh, ma rohkem selline rahulikum kulgeja.
Aarde otsimise ja leidmise seisukohast olid ilmaolud väga head ning seetõttu tuli leid ka kiirelt. Tänud aarde eest!
Ma polnud üldse vihane. Jalutasin rahulikult kohale, noh, vahepeal oli hüpata ka vaja, logisin ja jalutasin tagasi. Minema sõitsin sama aeglaselt, kui saabusin, ehk lubatud kiirusega.
Auto jäi parklasse, kuigi paistis, oleks suhteliselt ukse ette kah jätta saanud.. kuid nii laisk kah olla ei saa :) Paistis küll kerge takistus ees olevat, kuid veidi maad edasi jalutades muutus see piisavalt kitsaks, et sai kuiva jalaga üle. Aare ideaalses korras, peitjale tänud.
Meie kohale jõudes oli kahjuks looduslik sild sulanud ja ees oli veetõke. Mis siis muud, kui Mart pani kummikud jalga ja käis aardejahil ära. Täname.
Täna oli siin vaikus, ei ühtki kiiret ega vihast. Logisime ära ja liikusime edasi. Aitäh!
Kiired ja vihased olid oma sõrgade jäljed lumme jätnud. Põnev koht. Tänud peitjale.
Millegi pärast ma teadsin, et selle aardeni on väga pikk maa jalutada, nii et ma ei olnud sellest ideest väga vaimustuses, kuid vastu ka ei vaielnud. Tegelikult oli ainult mõnisada meetrit kõndida. Ja siis tuli esimene takistus. Õnneks ma jõudsin enne kaarti vaadata kui Timmu valesse kohta hakkas ronima, nii et pääsesimegi ainult ühte takistusega. :) Nimed kirjas.
Tänud peitjale!
Esimese oktoobrilobjakaga tulid kõik kannatamatud kiirustajad ringrajale oma masinaid testima. Meie vau-be-ka oleks rõõmustanud kuivemate olude üle. Esmapilgul hirmutavas kraavis oli aga vett õnneks vaid labajala jagu.
Valisin ilmselt pisut pikema tee nulli, seetõttu nägin nii kiireid maanteel kui ka vihaseid ringrajal. Rallisin mööda põlluäärt aardeni, ületasin kraavi mis kraavi nime ei vääri ning panin logi kirja. Aitäh!
Peale offroadi rajal rallimist ja võistluse vaatamist otsisime ka aarde ülesse.
Tegin kiirelt ja vihaselt aarde juurdes pit stopi, rehvivahetust ei teinud, seega sai kiirelt rajale tagasi.
Jaa, see jänkupoiss seal oli tõesti päris kiire, oli ehk ka veidi vihane, et teda oma mootoritörinaga eksitasin. :D Aarde endani viib aga päris lai maantee juba. Tundub populaarne olevat! Enduuromeeste jaoks on sinnakanti täitsa oma rada.
TFTC!
Päike praadis halastamatult. Raske oli geolambrost väljudagi...
Õnneks siin kaua ei läinud ja saime suuna Viljandi poole võtta, et seal kahte suunda laiali hargneda :)
Täname!
Päike lõõskas, meie jätsime oma kiire ja vihase sinna bussi juurde ja kuulates teiste kiirete möirgamisi kulgesime aarde poole. Siis oli veel tarvis üle saada Tallinna ja teisel Valka. Kõik bussid olid täis, jäigi üle hargneda Viljandis. Üks lambroga vihaselt Valka kihutamas, teine rongiga samakiirelt Tallinnapoole
Alguses proovisime valet teed pidi läheneda, aga siis saime ikka järjele ning leidsime mõistlikuma lähenemise. Kahjuks ühtegi kiiret ja vihast ei kohanud.
Tegime väga kiirelt ja Laur oli täiesti teemasse sobivalt sajapealise sääskedeparve peale ülivihane ka… :D.
Viimati Pärnus olles olime selle aarde juurde teel, kui avaldusid uued challange aarded. Prioriteedid paigas, sai kohe auto nina teise suunda keeratud ja vahelduseks ftfi tormijooksu kiirelt ja mitte eriti vihaselt tehtud. Nüüd siis tagasi Pärnus, sai ka see täpike ära nopitud. Kuidagi ootasin paremat peidukat sellises kohas. Võibolla rikkusid rohkem tuju ära miljon sääske ümber pea. No ei ole hea aasta geopeitusega tegelemiseks :D Ülikiire logi kirja ja jooksuga tagasi autosse peitu :)
Aardeid vaadates hakkas silma linnuke, mis peaks tegelikult olema hoopis roheline. Tagantjärele meenus, et jää veel kandis, seega pidi leid toimuma enne suurema kevade saabumist. Aarde leidmine toimus samuti kiirelt.
Ei saa üle emajõest, abi leidub rehvist heast. :) rada on hetkel tühi. Tänud peitjale!
No ei õpi! Kodutöö võiks ikka enne ära teha või siis sisetunnet usaldada
Korrastan vanu logisid...Kui Kristjaniga lennuväljal saime saapad mudaseks siis kiiretes ja vihastes saime jalad läbimärjaks. Nutikamad lähevad ringiga ja ei kalpsa otse kraavi. Vägev aare! Tänan peitjat
Üks kiire ja vihane tahtis vägisi meile tagant sisse sõita.Kohalik rullnokk ilmselt,võibolla kogus meie tuules sõites kiirust üles-krt seda teab.
Siia sõites kohtasime aeglast ja vihast. Sõitis nii järgi, et pidi juba lükkama hakkama, aga mööda ei lähe, isegi kui suunaga talle näidata. Kohapeal ilma kummikuta lähenemine oli raskendatud, aga hüpe õnnestus. Imestasingi, et aare nii heas korras. Võtsime ränduri.
Tegin kerge hoolduse. Võidusõidurajal käis täiehooga kihutamine.
Päeva peatus number neli. Sellel võidusõidurajal ma pole varem käinudki. Lihtsalt pole sellist huvi. Hoopis üks teine huvi oli. Et kus see topsik on! Oligi ja küllaltki silmapaistev. Üks punnvõrrimees kimas ka raja peal. Vaatasin, aga huvi ikka ei tekkinud. Igaühele oma.
Nu seda aaret on praegu küll väga lihtne leida. Jalutad mööda aiaäärt nulli suunas kuni näed geokiirteed ja selle lõpus ongi tops. Gpsi pole vaja käimagi panna.
Valisin lähenemiseks rumala viisi, aga seda enam sai ka seigelda. Aitäh aarde eest! :)
Kuniks ootasin Pärnu linna tühjenemist ja päästvat vihmasadu, mille abil lootsin mõnede aarete juurde lihtsamalt pääseda, käisin kiireid ja vihaseid vaatamas. Juba minnes kuulsin rajalt vingeid hääli, nii et pärast logimist läksin lähemalt vaatama.
Parkisin auto ja vaatasin, kust midagi näha saab. Noh, kui kõrval on mingi trepp, siis tuleb seda kasutada. Ronisin platvormile ja oo, milline vaade. Lisaks olid kõrvale asetatud väikesele lauakesele mingid peekrid ja asjad, nii et tõenäoliselt oli võistlus käimas. Imelikult vähe rahvast küll võistluse jaoks, a no küllap siis halb ilm nad ära ajas. Mõne aja pärast vaatasin, et platvormile ronivad vaid teatud riietes tegelased, aga no arusaadav ka, kui auhinnad väljas on. Imetlesin pikkade sihvakate säärtega minis tibisid ja mõtlesin, mida nad selleks küll teevad, et seal osaleda.
Nii ootasin ära esimese sõidu, tegin pilti ja hakkasin alla tagasi ronima. Jõudnud alumisele astmele lugesin seinalt - VIPPIDELE. Oeh. Ainult tänu sellele, et mul ilge objektiiviga kaamera kaelas rippus, peeti mind ilmselt professionaalseks spordifotograafiks, mitte geopeiturist hobipildistajaks. Kuigi mudane ja märg riietus oleks mu küll pidanud välja andma. Igatahes tegin sealt kiirelt sääred, enne kui keegi küsimusi oleks esitama hakanud. Tänud põnevuse eest.
Kiired ja vihased tegid sel laupäeval kiiremaid ringe, seepärast valisin pikema läänepoolse lähenemistee. Mööda põlluäärt tulles ei jäänud ühtego kraavi ette ka. Tänud.
Saime ka võsa all tuuseldada ja üle kraavide hüpata. Kuhilat oli siiski võrdlemisi kerge märgata, seega logimine kaua aega ei võtnud! Aitäh peitjale!
Leid tuli ruttu, aga õhtune kellaaeg oli muidu väga idülliline. Päike loojus ja kitsekesed kalpsasid põllule sööma. Aitäh!
Geopeituril meeldib ikka mööda võsa aluseid tuuseldada, et oleks võimalik mitmeid kordi kraavi ületada, selmet autoga aarde vaatevälja kihutada. Aitäh!
Tasa ja targu käis aardeotsing. Õigemini tee selleni, sest karp ise kriiskas maskeeringuta vastu (veidi tegin kobedamaks, aga samas ei teadnud, kui palju peidus peaks karp olema). Nulli ei hakanud trügima, sest auto ei tahtnud kraavihüppeid teha, seega jätsin ta ilusti parklasse ja võtsin päikeselisel päeval ette väikese jalutuskäigu. Õnneks kahest hüppest piisas ning vette ei plärtsatanud, sest otsisin enda mõõtmete ja võimete kohase kraavitaseme. Aare puhas ja lihtne, katkine minigrip logiraamatu ümber hüppas mulle taskusse ja asendus uuega. Tänu peitjale!
Õnnestus näha isegi paari kiiret ja vihast, mis võistlusraja poole suundusid. Kraavi saime ületatud ja logi kirja. Tänud!
Üle kraavi hüpates käisin konkreetselt külili, hoog oli nii suur :) Aare ise suur ja heas korras. Oleks teadnud, et nii vähe autosid sees on, oleks juurde toonud.
Leidsime lähenemistee ja käisime ka kambakesi logimas. Täname. Aare OK
Krossirajal vurasid ringi vihased lapsed. Oli käimas võistlus. Ringrajal kihutasid autod. Sportautode pininat oli kuulda tegelikult juba eelmiste aarete juurest. Ei kujuta ette kuidas inimesed seal ümbruses elada saavad selle müraga. Aardega probleeme ei tekkinud. Autost mõned sammud kraavini, hüpe, mõned sammud geokuhjani, siis jälle kraav, hüpe ja jälle sammud autoni. Viimasel sirgel piilusid mõned autod müüri tagant välja. Kiirendades lõi üles täpselt selle lõhna nagu tõmbaks muruniidukikäima. See tuletas meelde, et varsti on käes muruniitmise ajad. Aitäh!
Enam ei meenu, kas mina olin kiire ja marihen vihane või vastupidi :D Igatahes esimese hooga kimasin päris vale koha peale, marihen tuli leebemalt ja aeglasemalt, aga sõitis kaugemale ja õigemini. Ega midagi, kütsin aga järele, kargasin rooli tagant välja ning hakkasin vihaselt ründama maastikku, milleks me autod ehitatud polnud. Marihen oma malbel moel jäi teerajale valvesse, noh et aegsasti politsei eest hoiatada kui need juhuslikult platsi peaks ilmuma :P
Pärast vanglast põgenemist võtsime ette mõned lihtsamad tava-aarded, enne kui läbi aarete koduteele asusime. Auto24ringi olen ammu näha tahtnud, aga etteruttavalt tuleb öelda, et eks vist peab ikka uuesti tulema.
Navi juhatas ühe laoplatsi väravasse ja eeldasin, et ju siis ongi lähim võimalik asukoht. Auto jäi sinna ja suundusime kõigepealt üle ühe kraavi, siis üle teise, seejärel üle heinamaa, siis üle veel ühe kraavi ja olimegi taas asfaldi peal :) Nüüd natuke asfalti mööda edasi, taas üle kraavi ja saimegi logida. Tagasitee proovisime natuke nutikamalt valida, aga ega seal suurt midagi teha polnud.
Võidusõitu ka ei näinud, aga tegelikult tahaks kunagi ise ka siin mõned kiiremad ringid ära proovida. Praeguste isiklike sõidukitega pole erilist mõtet, aga kodulehelt paistab, et üsna mõistliku hinna eest saab ka kohapealt sportlikumat sorti auto rentida. Kõlab ju päris ahvatlevalt? :)
Aitäh aarde eest!
Olime plaaninud poodi minna, aga selgus, et see avatakse alles üheksast ja tund aega ei viitsinud keegi avamist oodata. Meie rahast jäid nad ilma. Aardele lähenedes tundus korra, et oleme lähenenud valesti ja peame ümber pöörama, aga õnneks märkasime kergliiklustee silti. Oli tõesti tee. Kulgesime mööda seda aardeni. Kraavi ületamiseks pidime natuke maad kõndima, et leida sobiva laiusega koht.Hüpped läksid õnneks ja maandusime juba aarde otsas. Logi kirja ja tuldud teed tagasi. Aitäh!
Kiirde ja vihased (tegelikult täitsa leebed) nagu me oleme, tegime draive-ini. No auto tegelikult jäi ikka teisele poole kraavi ning selle ületamise jätsin Tunki hooleks. Vahel võib ju natuke viilida ka ma loodan. Tänan.
aardest 103meetrit eemale seisma jäädes jooksis Änn Lii aarde poole nagu teaks kus see asub. hõige eest poolt andis teada "leidsin". kiireid ja vihaseid muid polnud väljaarvatud yks myygis olev teami buss
Kuna und pole otsustasime minna aaret otsima. Väljas oli temperatuuriks 2+ kraadi mis nähendas suht lägast ilma ja muidugi sadas ka vihma. Leidsime vähe kitsama koha ja hops üle kraavi. Kiire aarde leid ja logi. Aare korras ja kuiv! Selle aaata esimene logi selles aardes. Tänud peitjale! ;-)
Ilmselt oli kiiretel ka jõulurahu sest rajal polnud kedagi. Hüpe üle kraavi ja nimed kirjas. Täname!
Kuna suured söömingud hakkasid keha kurnama otsustasime veidi jalutada ja ka selle aarde ära märkida. Mõeldud tehtud. Tänud
No oli seal vast vesine. Algul vaatasime ei saagi üle kraavi, aga õnneks oli ühes kohas kitsam. Õhtul pimedas täielik vaikus. Aare leitud kiirelt.
Mul on vaja minna homme Mõnistesse, eakate päevale neid harima ja lõbustama. Olgu, minek, aga juba eelmisel päeval poolele teele ära. Sest mis jaksu oleks pärast 310 km tuima uhamist esineda. Või 620 km ilma aareteta lihtsalt maha sõita - kindel ei, see oleks ju raiskamine, elagu 2in1! :-P Pärast Ojapere rippsilda "kihutasimegi" 85-ga siia sisse.
Algul ei leidnud õhtuhämaruses õiget ligipääsu, aga kiire kaardilugeja julgustas ikka lähedamel veerema. Sealt sai juba kiirsammul aardeni astutud. Tulukesed platsil küll põlesid, aga ühegi kiire masina häält ei kostunud. Aarde leidsmime pärast mõnignaid maastiku forsseerimise hõlpsasti. Kõik oli kena ja korras, Marje maskeeris veidi paremini.
Tänud Lembitule siia kutsumast! Teine kord sab ehk kiirustki katsetada. Ise pole ma üle 230 km/h sõitnud. Olin siis 18, noor ja vihane. Olid alles ajad, enamus elu oli siisalles ees.. B-)
Teel motohooaja lõpetamisele korjasin ka mõned aarded ära. Logimise ajal oli taustaks kuulda kiirete autode vihaseid hääli. Aitäh peitjale.
Kui aare avaldus, sõitsin siit eemalt mööda mitmeid kordi, kuid koguaeg oli midagi viga. Kord polnud ma oma autoga, kord oli pime, kord polnud kummareid. Täna oli õige päev - olin kontoririietega. 22 m aardeni oli kingakestega läbida väga OK, edasi sulpsasin paljajalu. Tänud hommikukaste eest!
Mind on siia Ringrajale saadetud! No testisin asulavälisel teel oma uut autot, kuid millegipärast kakkus Eesti Politsei mind rajalt maha ja käskis edaspidi oma kiiruskatseid Pärnu Ringrajal teha!
Täna käisingi rada vaatamas, vinge oli, tänud aarde ja päiksepärlendava kaste eest!
Väga hea koht. Polnud varem sinna jõudnud. Ringrada juba vanast ajast tuttav. Tee aardeni sai läbitud kuivalt ning aare sai leitud üsna ruttu. Tänud peitjale!
Päris viimase otsa navigeerimine oli natuke kahtlane, aga see tuli ka sellest, et proovisin gepsu üle kavaldada. Ringrajal käis õrn sumisemine, neli-viis elukat tegid seal katseid. Füüsiline takistus jah natsa ehmatas alguses, aga ei hullu isegi sellise taseme juures. Karp kah asjalik ja sisutihe. Sihuke kergemat sorti skoor ühesõnaga. Tänud, kui elu liiga rahulikuks läheb, siis nüüd tean, kuhu suminat kuulama tulla.
Muidugi esimese hooga panin mapsi järgi tee lõpuni ja hakkasin läbi võsa rapsima. Peale üht kraavi ületust ja põllul seiklemist jõudsin vähe laiema kraavini, millest ei julenud enam hüpata. Samas eemal läbi võsa paistis vähe loogilisem lähenemistee. Mis seals ikka - motoriseerusin ja teine lähenemistee lõppes võidukalt. Tänud!
Eelmisel õhtul öeldi mulle, et järgmine päev on Pärnusse sõit, kas ma ei taha kaasa tulla. Eks ikka tahtsin. Hommikul saigi ulme vara luugid lahti tehtud ning ustav ratas auto kuuti tõstetud. Peamine siht oli siiski Pärnu muuli aare, millele ma olen alati tahtnud küüned taha saada just suvekuul. Aga et ka ratas ennast ära põhjendaks ja ilm soojemaks saaks, otsustasin alustada merest eemal asuvate aaretega. Milleks minna mõistlikult mööda rada aardeni, kui on võimalik seda teha üle ühe kraavi ja pika märja heina… Mina ei tea… Teise teevalikuga jõudsin kohale. Ja oleks kehalise kasvatuse õpetaja kunagi varem öelnud, et mul on elus hoota kaugust vaja hüpata, oleksin ma seda väheke rohkem tõsiseslt võtnud. Aitäh! EVEJ
Suht vaikne koht esmaspäeval, üht GT86-te õnnestus siiski korra rajal näha. Tänud!
Hiired ja tihased jäid koju, samamoodi ka see rändur, kelle pidin aardesse tooma. Üks suhteliselt planeerimata ja vaikne leid ühesõnaga.
Kiired olid ränduriga juba vehkat teinud. Jäi vaid üle aia vihaseid piiluda. Pörr-pörr oli vägev.
Sattusime aaret otsima just siis, kui Honour Club Estonia 2016 sündmusel osalevad härrased olid ringraja vallutanud ja järjestikku oma limusiinidega kiiruskatseid harrastasid. Lähenesime ettevaatlikult VIP-tribüünile ja kuna turvade poolt mingeid takistusi ei tehtud, siis jälgisime mõnda aega neid kõrgklassi kiireid ja vihaseid. Täitsa põnev oli. Aga kõik see juhtus alles siis, kui põhieesmärk - aarde otsimine oli täidetud. Sellega õnneks suurt muret ei olnud, kui välja arvata kraavipervel koperdamine, mis õnneks siiski valutult lõppes. Aardest haarasime kaasa TB. Täname siia juhatamast, olime esimest korda Audru ringrajal.
Pärnus oli tarvis veidi aega parajaks teha, see kollane punkt igati sobis selleks. Ma polnud varem seal kandis ringi siblinud. Täitsa oli mida vaadata. Paar tsiklit tegid mulle ka uhket vaatemängu. Tänud!
Rajal üritasid küll mõned kiired olla. Mul kiiret ei olnud, stardini oli veel mitmeid tunde. Vihast polnud haisugi. Leid ise oli lihtne, aitäh!
Tuleb tänada õnne, et aarde avaldumise õhtul olin pärast pikka autosõitu ja väsitavat päeva kosutuseks tarbinud külma karastava joogi, mis ei lubanud enam autorooli asuda. Muidu oleks 26nda õhtul kindlasti läinud aaret jahtima ja kes teab, millega see oleks lõppenud. 30nda päevalgi oli meil tükk tegu, et leida õige lähenemistee nii üldises kui kitsamas plaanis. Aare sisaldas muidugi head-paremat, kuid midagi väärilist polnud asemele panna, seega tuli piirduda lihtsalt sisu imetlemisega. Täname.
Ossaa kus need kiired ja vihased alles mürisesid seal rajal, kõrvad ajas igatahes lukku. Paugupill Lamborghini möödus must sellise kiirusega, et ma ei jõudnud möh-ki öelda. Õnneks viis nulli kenake rada, nii ei pidanud mõtlema ,kus üle takistuse saab. Endal pole mul sellele rajale ilmselt kunagi asja, las ma hiilin vaikselt. Võtsin TB.
Tuttav ring, kus nii mõnigi kiirem sõit tehtud. Enne ringile minemist tuleb seal rajal alla kirjutada mitmekümmnetuhande eurosele omavastutuslepingule. Aardesse jätsin TB.
Hargnevad georajad viisid kohale ja suur mahatallatud trotuaar tõi tagasi üle kraavi. Vahetuskaubaga on mul asi veidi nutune. Kodus jagub selle aarde jaoks temaatilist vahetuskaupa diivani alla ja diivani peale ning igale poole mujale. Ainuke asi, et sellel hoitakse hoolega silma peal: kõik mis kodust välja liigub tuuakse kasvõi mitu kuud hiljem tagasi, olgu sellest veerand järel.
Aare logitud, suundusime ringraja VIP tribüünile jälgima kuidas kiired ja vihased mootorratturid omi ringe teevad. Aitäh aarde eest. Aitäh.
Asjatasime täna Pärnusse ja tagasi sõites otsustasime aarde üle vaadata. Kumbki ei olnud just geopeiturlikult riides, aga kui aare on 28 meetri kaugusel, siis ei loe enam ükski kraav. Suur tänu toreda aarde eest! EVEJ
Varbola juures sügasime kukalt ning lauale jäi kaks varianti, kas läti või pärnu. Unustage ära see läti, muidugi pärnu! Aardeleid tuli mõistliku ajaga, aitäh!
Siit aardest sai jälle ammutatud elutarkust. Esiteks kui aarde poole suundub lai sissetammutud rada, siis pole ftfi lootusest enam lõhnagi. Teist tarkust demonstreeris meile Miki. Kuidas tema pimedas aardeid lihtsamini leiab kui valges. Lihtne ju - valguse abil. Valgus tuleb suunata otse aardele ja nii lihtsalt see aarete leidmine pimedas käibki.
Pimedas jõudsime suletud väravate taha, ei oodanud meid seal ei kiired ega ka vihased. Vaadates lähenemisteed aarde juurde tõdesin, et olin suutnud taas valida aarderetkeks valed jalanõud. Eelmine kord said nad kannatada mega ööaaret otsides, nüüd siis jälle. Ah, mis ma ikka halan, varbad said märjaks ja papud vajavad pesu, muud midagi. Aaret otsides suutsime ekselda esmalt läbi mudakraavi valele kaldale, kust avanes Miki võimsa taskulambi valgel peidukale hea vaade. Logiraamatu avasime umbes tunnike peale Jani. Panime nimed kirja ja suundusime Prügikolli-jahile.
Aitäh!
Olin piisavalt kiire et esimene nimi kirja saada. Kell oli 9.44 Eks ta selline talupojaporsche number ole aga 9.11 lihtsalt ei jõudnud. Aardest võtsin ühe vihase aga mitte väga kiire rännusiili. Tänan!
Pärast Varbolat hakkasime arutasime, et kuhu nüüd edasi minna. Kullamaa? Läti? Ruila. Üks hetk teatas Miki, et me lähme nüüd FTF-i püüdma. Nojah. Olime siiski teised. Aitäh!
FTNF - me olime seal 2 tundi varem. Oleks tead, et aare tuleb üles, oleks jäänud kauemaks :P