Tüüp: Sündmusaare Maakond / linn: Tallinna linn Raskusaste: peidukoht 3.0, maastik 2.0 Suurus: suur Aarde asukohainfo nägemiseks logi sisse! |
Kirjeldus:
Esimene geo-orienteerumine kutsub sind võistlema Tallinna linna. Tegemist on geopeitust tutvustava orienteerumisvõistlusega, mille käigus õpitakse kasutama GPS-i. Seekord UV-lampi veel vaja ei lähe.
VAJA LÄHEB: auto (või muu liikumisvahend), GPS-seade (või nutitelefon), fotokaamera (või nutitelefon) JA internetiga seade (nt nutitelefon)
Sihtkohti on üle terve Tallinna, sel korral on täielikult välja jäetud vaid Pirita ja Lasnamäe.
PEAAUHIND: Põgenemistubade pääse, millega võib külastada ka Pärnu vanglat
Kogunemine kell 13:00-13:40 Kristiine keskuse parkla kõige tagumises nurgas. Pilt lisatud.
Võistluse start on 14:00 ning viimane aeg finišisse jõuda 17:00. Hilinejaid ei arvestata! Lõpuks arvutame punktid kokku ja autasustame võitjaid orienteeruvalt kell 17:30.
Kliki REEGLITE (KKK) lugemiseks
VÕISTLUSELE REGISTREERUMISEKS:
Edasta oma tiimi (1-5 liiget) andmed selle vormi kaudu
Tee pangaülekanne GDELIVERY OÜ pangakontole EE967700771002705124:
Tiimi osavõtutasu 20 eurot ülekandega hiljemalt 12.mail.
Tiimi osavõtutasu 25 eurot ülekandega hiljemalt 13.juunil.
Ülekande selgituseks kirjutada registreeritud tiimi nimi.
NB! Logiraamat on avatud 13:00-18:00 Kristiine Keskuse parkla tagumises nurgas
Vihje: pole
Lingid: pole
Aarde sildid:
seened (1), rästikud (1), puugid (1)(täpsemalt)
Geocaching.com kood: GC86KBD
Logiteadete statistika:
18 (100,0%)
0
11
0
0
1
8
Kokku: 38
Täname kõiki osalemast Võistlusmängude Eesti esimesel auto-orienteerumisel, mis oli Geopeituse raames koordinaatide suunitlusega!
Võistluse ülesehitus kujunes oodatust erinevaks, kuid see-eest palju konkreetsemaks. Oli meeskondi, kes kaotas punkte karistusena, oli meeskondi, kes teenis punkte lisaks.
Geo-autoorienteerumise tulemused:
1. koht: Motorahvas - 161 punkti. Auhind: CCCP Põgenemistubade pääse.
2. koht: Focus - 147 punkti. Auhind: Eesti Arhitektuurimuuseumi piiramatu pääse.
3. koht: Geohaid - 113 punkti.
Eridiplom "Väikseim eksimus": Geokährikud
Eridiplom "Väikseim eksimus": SSS
Igale osalejale on välja pandud ka TASUTA pääse LIVE-pokkeriturniirile, mis toimub septembris, ja lisaks saab iga osaleja 5-eurose sooduskoodi ühel järgmisel võistlusel osalemiseks :)
Diplomite ja auhindade kättesaamiseks palun kirjutada mulle, et kokku leppida aeg ja koht.
Oleme ausad, ega mul plaanis ju sinna orienteeruma minna ei olnud, aga mul oli vaja aarde kirst üritusele viia. Võtsin Mia endale seltsiks. Sõidu ajal helistas Jutsi ja kutsus orienteeruma. Nu aga mis seal ikka. Kuna viiele inimesele jäi Jutsi auto väikseks, siis otsustasime meie Virsiku kasuks. Nii ma siis sohvriks sain. Nu täitsa tore oli linnas ringi kruiisida. Midagi me leidsime ja midagi me tegime. Tuleb välja, et kolmas koht. Tänud korraldajale.
AN-28 ehk kingitus Palangule aarde juurest jõudsin sündmusele täpselt alguse ajaks kohale ja platsil oli juba mõni tuttav nägu ka ees. Rahvas vaikselt kogunes ja kaugel polnudki see aeg, kui start käes ja pea laiali otsas. Eks ta ikka enamvähem nii kukkus välja, et mängu lõpuks sai selgeks, kes mida tegi ja kuidas ja mida teha oleks võinud. Ehk tavaline tagantjärele tarkus. Aga mulle väga meeldis ja teravaid hambaid kasutati sõnades, mis jäi tiimi siseseks välja elamiseks. Nägemisega oli täpselt nii, nagu arvata võis. Hiljem kodus pilte vaadates oli mõne foto puhul tunne, et seda ma näen küll esmakordselt. Aga kõik tiimi liikmed olid väga tublid ja ma tänan teid teie poolt antud panuse eest! Sanderile suur tänu tehtud töö eest! Järgmiste mängudeni!
Nimi sündis kasutajanimede esitähtedest - Geoh(h=helbez)a(a=airce)i(i=iksid)d ;)
Kõht täis, mõtlesin, et nüüd orienteerume. Aga kus tehnikaga tegemist ja kui on võimalus, et see alt veab siis nii ka läheb. Algas juba sehkeldustega, kuna kodune seade oli jäänud sisselogituks siis korraldajal tuli see probleem kõrvaldada. Siis tahvel ei näidanud asukohta, no saime ka selle tööle. Esmase mõttetöö, loe planeeringu, peale kulus palju aega ja esimesse punkti jõudsime alles umbes 35-l minutil ning tehnika keeldus kohe koostööst. Tahvliga sai siis pildid tehtud ja asukohad gepsuga fikseeritud ning nii lõpuni välja. See, et vahepeal mingid sms-d saadeti nägin alles peale võistlust, korraldaja oleks võinud hoiatada, sest sms-d on mul vaikimisi hääletu peal ja 10 punkti läks sellega kaotsi. Igatahes tegime oma ja kokku sai 23 kohta läbi käidud. Ootused olid kõrgemad. Tehnikasport on tehnikasport ja loodetavasti saab tulevikus see paremaks ja töökindlamaks. Vahva päev oli ikkagi, tänud korraldajale ja tiimikaaslastele.
OLi väga tore üritus. Mulle autoorienteerumine meeldib, olen varem ka käinud paaril taolisel üritusel (küll mitte autoroolis). See on äge, kuidas tekib tiimi koostöö, kuidas igaühele jagunevad mingid ülesanded ja kuidas kõik koos pingutavad. Meil oli väga tubli autojuht ja kõik teised liikmed olid ka tublid. Ise oleme enda tulemusega rahul, laabus täitsa hästi. Mitmendale kohale jäime, seda ma veel ei teagi, aga kindlalt esimese viie seas :D
Kahjuks vinge mänguleht vedas veidi alt, aga mängulusti see ei seganud. Loodan et tehniline pool saab korda ja sarnaseid üritusi tuleb veel, nii Tallinnas kui mujal linnades. Ja kindlasit võiks osaleda palju rohkem tiime, sest midagi kontimurdvat ju ei ole, on ainult lahe veidi teistmoodi ühistegevus ja väike võistlusmoment.
Aitäh korraldajale, oma tiimikaaslastele ja võistluskaaslastele!
OLEMAS OLI: auto, GPS-seade st nutitahvel, fotokaamera st nutitelefon JA internetiga seade st nutitahvel. KAHJUKS mängu alustades ei tahtnud tahvel kuidagi aru saada, mismoodi ta peaks meid üles leidma. Selle jupi saime korda ja alustasime piltide lahendamist.
Ma usun, 20 minutit kuluski koos Miki ja Kaupo abiga asukohtade raalimiseks. Siis startisime minema sihiks eelkõige Kadriorg. Kuid juba Õnnepalee juures tabas meid ebaõnn, koduleht enam meiega koostööd ei teinud. Teise punkti juures olin täitsa närvis ja siis lõin käega. Ahh tühja, küllap sõidame siis niisama.
Ja nii me neid punkte läbisime - minu käes mõistatamiseks pildid ja nimekiri, Marttil aga fotode tegemiseks teine tahvel ja GPS koordinaatide salvestamiseks.
Kokku saime üle-jala lugedes midagi üle 20 punkti kuid kuna kohti ei jagatud, siis selliseks meie teadmine jäigi.
Olen päris mitu korda selliseid mänge mänginud, küll Navicup app-iga korraldatuid ja ka muid appe kasutanud. Ikka juhtub, et midagi ei tööta. Seekord kahjuks ei töötanud kohe üldse miski. Korraldajaga riielda ka polnud mõtet, tuli teisel niigi kurbusest endalgi nutt kurku. Lisaks saime vahepeal teada, et Ott-i autol ütles roolivõim üles ning rallivõit kadus unustusse viimasel katsel. Selles vaates kuule, korraldaja, polegi kõige hullem, eks :)
Igal juhul aitäh sündmusaarde eest ja veel eraldi Mikile ja Kaupole pildimõistatuste abi eest :)
Mul laabus see rattaga kohaletulek kuidagi iseenesest, ei pidanud liiklusega võitlema ega midagi. Sulandusin liiklusesse ja olingi sipsti kohal :) Orienteerumisest osa ei võtnud, kuid uudishimust piilusin pilte ikka. Aitäh kutsumast!
Tulin napilt enne starti kohale. Vaatasin Janari tiimi pildid üle, ei osanud nii palju neid oodata. Samas aega oli ka palju nende leidmiseks. Kui enamus tiime oli välja sõitnud, sõitsin ka ise end tuulutama.
Olin sealkandis vanaema juures käimas ja mõtlesin siis, et kell parasjagu nii palju, et jõuan lastega siit enne stardipauku ka korraks läbi astuda ja mõne sõna juttu ajada :) Võistlusel kahjuks osaleda ei saanud, kuna polnud oma tiimi ja olemine ka suht rääbakas (ei tea küll kust kohast keset suve mingi palavik mind nüüd üles leidis) Aga võistlus tundus põnev! Aitäh korraldajale!
Ärkasin poole 1 aeg, siis lebotasin veel 20 minutit ja mõtlesin kui palju tahaks veel enne ära teha jõuda kui poole 2 kohale vajun... Siis hakkasin toimetama, pessu, sööma ja jõudsin isegi autot veel pesema minna, kuna enne seda oli just metsa ralli olnud siis oli vaja paks muda kiht maha pesta ikka. Ja sinna jõudes oli kell ilusti pool 2 nagu plaanitud (Y)
Orienteerumisel võtsime rahulikult ja kulgesime kruiis mõudis. Kuna tegelt enesetunne polnud ka kiita ja väga kehva oli olla siis ei hakanud konkurentidega üleliia võistlema. Vaid hoidsime pinget :)
Aga muidu oli täitsa tore kruiisida mööda linna ja õnneks mingeid ummikuid ka polnud. Et isegi trahvi ei saanud seega läks hästi :)
Koju jõudes kahjuks kraadiklaas näitas juba 38 kraadi palavikku :( Aga ei ole hullu, ega sellest midagi nüüd tegemata ei jää :)
Võistlusel ei olnud plaanis osaleda kuna hommikul oli muuda tegemist. Rattaga veeresin kohale umbes kella 15 ajal, ajasin veidi juttu ja siis liikusin rattaga edasi juba viimaseid virtuaalseid aardeid läbima ja lisaks veel ka mõned tavalised aarde sai plaani võetud.
Kesklinnas elu eest võideldes (loe: rattaga sõites) tuli meelde (täpsemalt Viru ringilt välja sõites, olles pressitud trammide, busside ja närviliste autojuhtide vahele), et Kristiines on täna ju sündmus. Eesmärgist elusalt koju jõuda sai grammi võrra teostatavam eesmärk – jõuda elusalt vähemalt Kristiineni.
Kohale jõudes olid kõik võistlustiimid ammu rajal ja enamik niisama logijaid ära käinud, vaid sündmuse korraldaja istus kuidagi nukravõitu olemisega autos ning püüdis sündmuse tehnilist poolt toimima saada. Kuna ma selle IT-värgendusega sinapeal ei ole (lapsepõlve trauma ülikooli informaatika moodulist), siis isegi ei üritanud mingit tarka nägu teha, vaid püüdsin muul moel kasulik olla. Näiteks aitasin jõuda ühel jäätisel punktist A (Prisma külmik) punkti B (Sander). Lisaks eksisteeris võimalus, et Sander peab läpaka aku tühjenemise tõttu mingi hetk asukohta muutma, mistõttu pakkusin välja ennast liiklusmärgiks, mis juhatab tagasisaabuvad tiimid Sandrini, kusiganes ta sel hetkel ka ei viibiks. Seetõttu sain teha aega parajaks, lugeda murulapikesel silmi kissitades uhhuduurlaste seiklustest Omaanis ja töötada oma ratturipäevituse kallal, mis annab lõpupiltidele kindlasti selle viimase vajamineva lihvi... Oeh.
Kuid üsna varsti olidki tiimid juba tagasi, lisaks õnnestus Maire ja Kristjaniga pisut lobiseda kuniks nad teiste aarete juurde vehkat tegid. Ise ei viitsinud enam väga midagi otsida ega teha ning lobisesin sündmuse lõpuni (pluss veel umbes tunnike otsa) parklas Sandritega niisama juttu. Viimaks oli aeg jalgrattaga uuesti Tallinna liikluse olelusvõitlusesse sukelduda, kusjuures teele kaasa sain sõnad „Ära siis kiirust ületa!“ Nooo... :D Eks ma püüan!
Aitäh sündmuse korraldamise eest ja jaksu tulemuste vormistamisel! :)
Peale Maire tööpäeva tulime ka korra läbi, ajasime natuke juttu ja läksime edasi, tänud.
Võtsin töölt tunnikese vabaks ja sõitsin Kristiine parklasse. Kõik tiimid olid juba ilusti rajale suundunud ja sündmuspaigale olid jäänud veel sündmuse autor ja üks mittevõistlev geopeitur. Ajasin tiba juttu, panin nime kirja ja soovisin korraldajale edu bug-ide parandamisel.
Võistlustel ei osalenud, tulid muud plaanid vahele. Sai natuke niisama lobisetud ja minema tuldud. Tänud korraldajale.
Ei võistelnud, panin nime logiraamatusse.
Ei võistelnud, panin nime logiraamatusse.
Teistel pole registreerumisega probleeme olnud. Kirjutasin vastuskirja, kuid tundub, nagu oleksid registreerumise asemel üritanud parooli taastada kontole, mida veel ei ole.
Veider teade tuli kodulehel registreerimisele: Sinu paroolivahetuse link tundub olevat vigane. Küsi uus link.
Koduleht www.voistlused.ee avatud registreerumiseks!
Vähemalt üks tiimiliige peab olema registreerunud kodulehel, et võistluse ajal koordinaate sisestada.
Ülekandega registreerumist pikendatud neljapäevani, 13. juunini!
Veel on kohti mõnele tiimile! :)
Plaanides tulid väikesed muutused, võistlustel ei osale, eks näis kas logiraamatut õnnestub määrida.
Meie tulema ka, aga veel tiimi ei ole. Kes veel ripakil on, võime ju ühineda.
Kui Vespa ülevaatus tehtud saab, siis sebiks end seljakotina osalema :D
Lisasin näidispildi. Kus on see pilt tehtud? Kui tead asukohta, saad kätte ka koordinaadid, kuid kohapeal tuleb teha ka 1 pilt.
Selle nädala lõpuni veel soodushind! Peaauhind lisatud kirjeldusse! Auhindu lisandub veelgi.
Kuna on teada, et haidel on nägemine nõrgavõitu, siis loodame oma teravate hammaste peale ;)
Panen siia üles nädala jooksul paar vihjepilti, et teaksite, mida oodata :)
Orienteerumine hobiks olnud üle 30a - küll mitte autoga, aga usun saame sellegagi hakkama. Ühesõnaga võtaks plaani ja prooviks osaleda.
Vahemaa varieerub tiimiti väga palju, sest piirkond on Tallinn selle kõige laiemas mõistes. Iga tiim saab valida oma suuna, punkte on erinevates suundades, kuid nii mõnigi punkt on autoga otseselt kättesaamatu. Sel juhul on kasu just alternatiivsest liikumisvahendist või vahelduvast jalgade tööst. Siiski enamik punkte on autoga (kiiremini) kättesaadavad. Samuti võib mitme punkti vaheline vahemaa olla rattaga läbimiseks liiga suur. Seekord siis nii... Teine kord teisiti ;)
Tiimi suurus kadus millegipärast kirjeldusest ära. Parandan seda vastavalt: 1-5 liiget tiimi kohta.
Tiimi registreerimisel on valikus 1-5 liiget: SELLES VORMIS